1.10.2017 20:39
2.10.2017 15:46
1.10.2025 11:32
3.10.2025 18:43
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Pyytäisin oheisen vaunu tyypin kokemuksia. Onko panoraama ikkunassa robleemia? Vaunussa on kaksiosainen ovi, onko pysynyt ryhdissä, onko vääntymiä? Oven tiivisteet aika heppoiset? Miten soveltuu talvi käyttöön? Miten käyttäytyy ajossa? Kokonaispaino 1800 kg. Millainen vetoauton olisi sopiva, ajoa vain kotimaassa. Pyytäisin mielipiteitä, kommentteja.
Meille tuli ko. malli 3/2015 eli kaksi kesää ja talvea takana. Emme paljon talvella pääse vaunulle.
Lämmitys kyllä ollut ihan ok, etulasi ja kattolasi pakkasella jonkun verran sisäpuolelta huurtuu.
Talvella asuminen ollut 2-3 yötä eli aika lyhyitä jaksoja. Panoraama ikkuna muuten ok.
Vetoautona Vivaro, jonka perässä hyvin tulee kotimaassa. Yksi akselisena kääntyy ketterästi.
Vaunu mukavan avara ja valoisa (meitä kaksi+koira). Keittiö toimiva ja tilava. Erillissängyt myös ok.
Suihkukaappi hyvä säilytystila, jos varsinkin kosteita vaatteita. Muutenkin WC toimiva.
Ovikin toimii ok. Kabella samantapainen pohja mutta hintakin taitaa alkaa kutosella.
Meillä tarjous vaihdosta vuoden 2022 Adria Adora 613 etukeittiö malli, on tullut vinkkiä että niissä olisi viemäri ongelmaa, onkos jollain tarkkaa tietoa asiasta?
Mulla on pienempi Adora 522 UP, jossa on se ylös piiloon taittuva pesuallas WC:ssä. Siitä katkesi viemäriputki, koska se taittuu aina vähän kun allasta liikutellaan. Etukeittiöllisessä 613:ssa ei taida olla sitä ongelmaa, vaan kiinteä lavuaari. Helppo tuokin oli korjata, ei paha ongelma.
Toinen pieni viemärijuttu oli keittiön kanssa. Siinä oli putki vähän mutkalla, siihen tuli ikäänkuin vesilukko, ja tukkoonhan se meni. Se vasta olikin helppo korjata, vähän nippusiteellä putki parempaan asentoon.
Sanoisin että jos ei ole ylös nostettavaa allasta WC:ssä, niin ei ole varsinaisia ongelmiakaan.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.