Päästään taas nauttimaan Deltan huollosta...

Ari Jokinen 09.10.2020 09:21

Tuli mainos sähköpostiin:

"Fiat ja Alfa Romeo ovat palanneet kotiin.

Syksy toi tullessaan uusia merkkiedustuksia Delta Autoon. Lokakuun alusta Delta on aloittanut FCA-konsernin automerkkien jälleenmyyjänä ja merkkihuoltona. FCA-konserniin kuuluvat tutut italialaiset Fiat ja Alfa Romeo sekä amerikkalaiset juuret omaava, ikoninen maasturimerkki Jeep.
Fiat ja Alfa Romeo olivat tuttu näky Deltassa aikojen saatossa ja useamman vuoden tauon jälkeen oli aika palata kotiin. Delta toimii merkkihuoltona uusille merkeille ja huollamme myös Fiat hyöty- ja matkailuajoneuvot. Fiat, Alfa Romeo ja Jeep myynti ja huolto toimii yhdellätoista paikkakunnalla. Ainoastaan Oulun ja Jyväskylän toimipisteissä ei ole kyseisten merkkien edustusta."


Niin ei minullakaan ole kaksista kuvaa tästä puljusta. Ongelmat alkoi jo aikoinaan silloin kun Deltalla oli Fiat takuu viimeksi. Sain käydä viisi kertaa samaa ABS-vikavaloa korjauttamassa , oli putsattu milloin mitäkin liitintä (uusi auto) ja nyt toimii...päivän. Sitten kerrottiin että ABS-yksikkö on vaihdettu.. toimi taas päivän. Kun menin seuraavan kerran tiskillä oli eri kaveri joka sanoi että ABS-yksikkö pitää tilata tehtaalta koska sellaista ei ole koskaan ollut Suomessa!! Se vaihto auttoi. (Oliko tarkoitus ensin laskuttaa maahantuojalta olematon osa?) Vuosi sitten vein sinne Kian huoltoon . Vikailmoitukselleni naureskeltiin kahden työnjohtajan voimin. Onneksi Turussa on toinenkin Kia huolto joka hoiti homman ok. Kun päätin myydä Kian suoralla kaupalla kysyin myös Deltalta tarjousta (heidän oma merkki) ja sain kuunnella vartin saarnaa siitä millaista paskalaatikkoa olen heille tarjoamassa ... Toinen kauppias maksoi neljänneksen enemmän ilman saarnaa. Olen miettinyt onko tälle "asiakas on aina väärässä" asenteelle juuret Konela-autosta asti?
muokattu: 19.10.2020 21:47
Markku Aalto 19.10.2020 13:10

Kiertäkää kaukaa kyseinen Delta-huolto.
Oma matkailuautoni Ducato 2,8 JTD 2005 huollettiin vuoteen 2017 Herttoniemen Deltassa.
Huomautin useasti vinkuvasta hihnasta. Oli mukamas hoidettu.
Kesällä 2017 Sveitsissä täysremontti. Jakopää, kansi, vesipumppu, turbo uusiksi. Hinta 7000 €.
Keväällä olivat lisäksi naarmuttaneet maskin, jonka ystävällisesti korjasivat maalamalla amatöörimäisesti.
Uusi toimari, naispuolinen, kielsi kaiken vastuun.
Herttoniemen Deltan ainoa hyvä puoli oli lyhyt matka " huoltoon"

Heimo Turunen 19.10.2020 16:12

Ei ole hyviä kokemuksia Oulun Deltasta. Ensinnäkin vaikutti että sai olla kiitollinen että he ottivat autoni huoltoon. Auto oli sieltä ostettu Carens, huollot oli silloin muihin merkkeihin verraten aika suolaisen hintaisia, ilmeisesti pitkän takuun kustannuksia sillä tasattiin. Monia valituksia jätettii huomiotta. Ikävin oli hehkutusrele, auto ei lähtenyt käymään ellen antanut sille luunappia. No sehän ei kelvannut heille sillä testeri ei näyttänyt vikaa ja auto oli siellä käynnistynyt. Asiakasta ei uskottu. Taisin jo siinä vaiheessa jo vittuilla. Vaihdoin sen pian pois sillä edessä ollut hammashihnan vaihto oli 60 000 kilsassa ja hinta hirveä. Seuraajassa tuo väli oli 180 000 km.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.