Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Itse tajusin vasta hiljattain matkailuautojen ruostesuojaustarpeen. Kun kosteus tiivistyy aina kylminpään pintaan, niin se käytännössä tiivistyy seinän ulkopinnan sisäpintaan.
Vaikka matkavehkeessä ei puuta olisikaan niin on siellä sitä peltiä. Puu lahoaa, pelti ruostuu. Molempien aiheuttaja on sama, sisältäpäin tuleva kosteus. Tämä kosteus syntyy ennenkaikkea silloin kun autossa asutaan ja sen merkitys korostuu talvella. Ei niinkään kesällä eikä talvivarastoinnissa.
Tiesuolan aiheuttama korroosio on toinen mutta myös vakava asia.
PS. Kun en osaa tarkistaa viestiä ennen lähettämistä, niin anteeksi mahdolliset virheet.