Kyllähän nuo autot vaan tuppaavat olevan kompromesseja, pitää vaan valita mitä haluaa ja mistä on valmis luopumaan. Minulla on neljästä autosta kokemusta. Puoli-integroitu Hymer van Fordin alustalla. Hyvää, näppärä pieni koko, "normaalia" kapeampi ja iso takatalli. Huonoa vuode takana korkealla poikittain kiivettävä irtotikkailla. Ahtaat sisätilat,pieni jääkaappi, huono näkyvyys etenpäin pitkälle >180cm kuljettajalle (ainakin vanhempien Fordien ominaisuus). Selkeästi kahden henkilön auto. Puoli-integroitu Dethleffs Fiatin alustalla. Hyvää, ranskalaisen vuoteen ansiosta tilava wc/suihku, suhteelisen väljä, nukkumapaikat 3+. Vaatekaappi. Miinusta kolmistaan liikuttaessa vuoteen sijaaminen pöytä/istuinryhmästä. WC ratkaisu si tilaa takatallista. Hyvä pohjaratkaisu pilattu puolidinetellä. Integroitu Hymer Fiatin rungolla. Hyvää, vuoteet neljälle, todella tilava takatalli, hyvä näkyvyys ohjaamosta kaikkiin suuntiin. Vesitysventtiilit sisältä käytettävissä, pyykille oma laatikko, pimennysverhoratkaisut. Huonoa, suuresta takatallista johtuen erillisvuoteet aivan katon rajassa, vuoteen reunalla ei sovi istumaan eikä edes lueskelemaan puoli-istuvassa asennossa. Integroitu Advantage. Hyvää, vuoteet neljälle, tilava, valoisa, suhteellisen paljon
kaappitilaa, toimiva keittiö, hyvä parivuode (voisi olla 10 cm kapeampi), vaatekaapit, sopivan kokoinen takatalli. Miinusta, johtuen pimennysverkoratkaisusta äärettömän huono näkyvyys vasemmalle, turha puolidinette tekee kulun ohjaamosta oleskelutilaan ahtaaksi. Ahdas WC. Pitkässä autossa