Miten Hymerin integroiduissa tarkenee pakkasilla?

LEHTINEN ANTTI 11.10.2009 11:09

Katseltiin tuossa CL-mallista uutta integroitua. Auto näytti päällisin puolin hienolta. Autossa ei kuitenkaan ole kaksoispohjaa. Näytti olevan Ducaton vakioalusta. Ei siis ALKO. Vasta kalliimmissa malliessa näyttää olevan kaksoispohjat. Se menevät kuitenkin budjetista yli. Trumatic oli lämmittimenä. Vanhasta kokemuksesta kuitenkin nuo yksinkertaiset pohjat ovat kovemmilla pakkasilla ongelmia. Onko teillä kellään vastaavaista autoista kokemuksia talvikäytössä? Entä riittääkö Trumaticista lämpöä myös etuosaan, että ei tarvi yläpetillä nukkua villasukat jalassa? Hintaa autossa mielestäni on sen verran, että kuuluisi lämpöäkin jo riittää myös Suomen talvikeleissä.

SORRI RAINER 11.10.2009 11:35

Meidän auto on ollut käytössämme 2 vuotta asuinpaikkamme on Ylläsjärvi joten ollaan oltu pakkasten armoilla.Autossamme on eberi moottorilämmittimenä sekä sähkö vastus eberiä joudumme käyttämään ajonaikana jotta moottori käy normaalilämpöisenä,meillä ei olemuuta autoa tämä siirtää meidät paikasta a paikkaan b lämpöä on ollut mitä kartturin veto jalkoihin on,edellinen auto oli myöskin hymer 544 se oli kaksoispohjalla,siinä oli se haittana sait olla tarkkana ettei luukujen ovet rikkoutunut eikä ollut valmista petiä muutakuin yläkerrassa. Olemme tyytyväisiä tähän sopii meidän käyttöön.Tv Raikku ja Aila

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.