Alkoviautossa Transit 2,4Tdci v.2007 ongelmallinen ohjaamolämmitys!
Noin ulkolämpötilassa +10C ja siitä alaspäin ei pysty säätämään sopivaa
lämpötilaa, ainakin kuskin paikalla tuntuu tosi vetoiselta, jostain puskee
kylmää vaikka säätö punaisella max ja vaikka säätää suuntauksen kuinka tahansa ynnä auki tai kiinni kojetaulusuuttimet(4kpl). Ei pysty vertaamaan asiaa vieruskaverin kanssa, kun hällä ei C-korttia. Mielestäni ollut tämmönen uudesta
asti, mutta korostui kun ajelimme viime marraskuussa E-Italiaan ja takaisin. Aiemmin ei oo ajettu viileässä noin pitkää matkaa.
Ei oo kiva, kun nokka vuotaa ja jatkuva aivastelu!
Onko ehdotuksia, mitä tarttis tehrä?
PS. Viime kesänä huomasin, että autosta puuttuu raitisilmasuodatin, no
hain motonetistä suodattimen ja työnsin moottoritilassa sen tilaansa. Tällä
kai ei pitäis olla mitää tekemistä huonoon ohjaamolämmitykseen.
Käyttäjän lisäys viestiin 20.4.2015 klo 22:43:40
Webastoa autossa ei ole, koska emme talvella ajele..