Joko se kohta löytyisi....

Kirsti Lindqvist 19.06.2018 06:27

https://www.nettikaravaani.com/adria/izola-s-687-sp/1501121
https://www.nettikaravaani.com/adria/650-sp/1500554

Onko kokemuksia kyseisistä autoista ja lähinnä tuo Rellu uudempi tuttavavuus. Fiat itselläkin joskus alkovimallina ollut ja siinä ei kyllä mitään valitettavaa paitsi pieni kosteusvaurio.Vinkkejä mihin erityisesti kiinnitettävä huomiota jos katsomaan lähtee otetaan kiitollisuuella vastaa konkareilta :)

Toivo Koistinen 19.06.2018 08:29

Tuota rellua en muista oliko ketjukone, mutta näkyy olevan jakopää huolto tehty.
3 litranen siinä oli kyllä ketjulla, vaikka maailmasa kulkee hihna jakoisia miljoonia, ja eikä niitä näytä paljoa pesineen tienposkiin, joten kylä ne pelaa, samoin tuo 2,8 fiatti, josta sulla jo kokemusta onkin
Asunto puolela taitaa sulla jo kokemusta, millasen haluat.
Eikai siinä muuta kun katolle kurkistaa, että on se kunnosa, ja samoin alapohja. Tekkeekö kosteus mitauksen.
Laitteet toiminevat, nehän osannet tarkistaa, ja adriahan on iso valmistaja.
TP

Pekka Mällinen 19.06.2018 09:00

Meillä ollut Renu 2 vuotta eikä ole moitittavaa.
Meillä kyllä tehokkaampi moottori, joten en osaa sanoa tuosta moottorista mitään. Renut ovat pieni kulutuksisia ja hiljaisia.
Mitää erityista ei tule mieleen mikä pitäisi tarkistaa.

Veikko Muona 19.06.2018 13:44

Meillä ollut 8 vuotta ja olisko 98t ajettu eikä ongelmia 120hpmoottorilla ja tyytyväisiä on oltu.

Gunnar Strömsen 19.06.2018 19:37

10vuotta ja 150tkm 2.5dci 150hp Renulla Adrian kopilla > ei mainittavia ihmeellisyyksiä tahi vikoja tms. Ajoasento, teho, mukavuus ja sen semmoiset omaan makuun paremmin kohdilaan kuin appiukon fiiatti-alustaisessa Knaussissa.

Renun 120hp versio robottilaatikolla ei ehkä olisi tai ei siis ollut omaan makuuni. Laatikko on vähän empiväinen minusta ja 120hp ja sen väännöt on vähemmän kuin 150hp version.

2.5dci koneet on hihnakoneita ja nykyisellään vaihtoväliksi hihnalle sanoivat marmoritiskillä 6v. Pidentynyt siis neljästä vuodesta tuohon kuuteen.

Kirsti Lindqvist 19.06.2018 20:56

Kiitos paljon tosi hyvistä kokemuksista.Sain Rellun edellisen omistajan kiinni ja kehui kovasti ajettavuutta sekä mainitsi ettei mitään ongelmia esim.Norjan vuoristoteillä,vääntö riittää kuulema hyvin. Kyllä me taidetaan tätä vaihtoehtoa lähteä katsomaan....

Kirsti Lindqvist 24.06.2018 16:27

Kyllä tahtoo olla että kun kivan löytää niin ei ehdi katsomaan kun on jo myyty. Se on kun ei asu ihan isoimpien kaupunkien lähellä ja joutuu aikaa järjestämään. Vielä kysyisin kun itellä kokemus vain Dethlesistä ja Adriasta että olisiko hyvä pitäytyä noissa valtamerkeissä vai millaisia kokemuksia esim.Knaus, Euramobil,Sharky ...ovatko ihan käypiä lähinnä kesäkäyttöön? Rellulla ja Fordilla on noita muitakin vaihtoehtoja ja kiire alkaa jo olla löytää auto ennen lomaa......

Toivo Koistinen 24.06.2018 19:10

Ei noissa autoissa ole suurtakaan eroa, paljolti samalla tekniikalla kasattu asunto-osat, ja jopa samalta ali hankkijalta kalusteita.
Tehtaalla kalusteet paikalleen, seinät, ja katto vimesenä, ja taipaleelle auto. Siinä se
Pää asia on, että auto on kunnossa, osto hetkellä kuiva, ja muutenkin toimiva, Varsinkin sisätilat mieluiset.
Lämmitys laitteet niissä kaikissa on samat, rumatikki, alde, ja mitäniitä riimuksia, ja kaikilla kesälä, ja sysyllä tarkenee.
talavi pakkasile jos lämmintä, niin kateltava tehokas lämmitin. Vepasto on meillä vihtaa vaila kun innostuu, no vebastola noita perinteisiä ei ole kai, mutta trumatikki on tehokas
Meillä oli elnakki ensimäinen 1,9 koneella, ja melekeempä, vaikka alle kuus metrinen puoli intekroitu riimuksen pannulla,
Se oli niistä malleista mukavin sisustaltaan, vaikka samalla muotila kun pikkusen pitempi tetlesi, jossa alte oli täysi susi, ja sänkyyn piti kiikkua meleken tikkaita.
tetlesi on muten hyvä auto.
Se koneppää sitten on maku asia, mutta jokkainen merkki niitä koppeja kulettaa, ja löpöä syö, senkun tankata kerkiää
Se 1,9 viiattiki meitä vei Norjan mäet, ja kaikki senkun vaihekepillä pensaa muisti sekotella.
Tp

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.