Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Nyt olisi kysymyksiä Iveco kuskeille. Miten teillä pärjää kunnon pakkasilla (-20 ja enemmän) ajon aikana. Minun pitää alkaa modifioimaan lämmitysominaisuuksia, koska -20 asteessa saa lämppärin vääntää täysille ja pukea lisää vaatteita päälle. Moottorille tulevat jäähdytysilmat on peitetty ja moottori on normaalissa lämmössä, mutta sisäkenno viileenä. En uskaltanut kokeilla sisäilmankierrolla, koska jos se olisi jämähtänyt päälle niin sehän vasta mukavaa olisikin ollut ajaa 400 km huuruisella autolla. Alle -20 pakksilla voi lämmösäätö olla "normaaliasennossa 23-24 astetta), mutta sitten teho loppuu.
Muuten kori tuntuu melko vedottomalta. Apukuskin jalkatilaan tulee hieman kylmää jostain läpiviennistä, mutta ei niin paljon kuin Fiiussamme oli...
Kaikki muutosehdotukset otetaan kiitolla vastaan...