DUCATOSTA JÄLKIASENNUSSÄHKÖAUTO

Ari Kuusisto 17.12.2022 16:18

Nyt kyselemään leirintäalueilta "kunnon sähköpaikkaa"
https://caravan-lehti.fi/matkailuajoneuvot/stellantis-tutkailee-kevyiden-pakettiautojen-muuntamista-jalkiasennuksella-sahkoautoiksi/

Lauri Niittynen 17.12.2022 17:10

Kesällä ei tarvitse lämmitystä, joten sähkön voi hyvin käyttää lataukseen. Talvella ei akullisella pääse avoinna olevalta leirintäalueelta toiselle, joten voi joka tapauksessa latailla akun tien varressa. Puskassa saadaan tottua Hondan pärinään.

Toivo Koistinen 17.12.2022 19:08

Tuossa on sikäli sitä minun iänikuiseen laulamaa ajatusta. Ei romuteta vanhaa, ja osteta uutta, vaan nykyaikastetaan ajoneuvo.
Meilläkin tuo sitikkavanhus, kohta 20 vuotias, ja yhä käy, ja kulettaa. Eimuutakun kone pois, ja tilalle vaikka fuusiovoimala. tai koneen polttoaine kaasulle, Vetypolttokenno. mitävain.
Minä latalla ajelin 29 vuotta, ja katsastettuna romutin, kun en kehannu alakaa kynnyskoteloa korjaamaan, Jos olisi sen niin toisen mokoman se olisi menä köpötelly.
Nyt on malli, muutama vuosi autola, ja eikun uusimaan
Jos tuon paalaisin ( Lue, se kuskattaisiin Afrikkaan ), ja samankokoinen sähköauto, niin neljä viisikymppiä rahaa palaisi. Helekatti minun pitäisi karata krematorion uunistakin vielä ajeleen, että sen rahan san poltettua tuon poltoaineessa
5,4 L / 100 km mitattu 25000 km matkalla
Sähköautoissa ollaa nykymaailman tilanteesa etunojassa, sikäli, että valtakunnan omavaraisuus sähkönriittävyys pitäisi saada tolalle, ja sitten akku jolla auto kulkee vähintään 500 km latauksella jokakelillä, koska Suomen välimatkat ovat pitkänlaisia.
Mutta anskattoo.
Tp

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.