25.6.2026 19:57
25.6.2026 22:43
26.6.2026 06:13
26.6.2026 08:58
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tervehdys. Onko kukaan tuonut as.autoa Puolasta. Firman nimi K-voertuig online. Kokemuksista olisin kiinnostunut. Lupaavat esim. toimittaa auton kotiin saakka.
Jos firma ostaa matka-auton Saksasta, kuljettaa sen Puolaan, ja myy tuotuna tänne meille on hinnassa tuhansia euroja ylimääräistä verratuna siihen että ostaa sen suoraa Saksasta ja hakee itse.
Puolan matka-autojen markkinat ovat hyvin rajalliset Saksaan verrattuna. Omaa tuotantoa ei ole ja koko ala sekä harrastus on siellä hyvin nuorta. Vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana on euroopassa alkanut näkyä puolalaisia vaanareita. Jokaisella Saksasta ostettu auto.
Joo, kysymys oli siitä toimiiko tämä?Että tuleeko auto ostajalle,vai meneekö ennakko maksut kankkulankaivoon. Yksi tuttava hieronut tämän Puolalaisen firman kanssa kauppoja, hän ei ole karavaanareiden jäsen vielä.Hänen puolestaan kyselen.
Tervehdys. Onko kukaan tuonut as.autoa Puolasta. Firman nimi K-voertuig online. Kokemuksista olisin kiinnostunut. Lupaavat esim. toimittaa auton kotiin saakka.
Fitman sivuilla vain Ranskan puhelinnumero.
En kyllä maksaisi mitään ennakkomaksua…
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.