Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

As.auto Puolasta

Tapani Junnilainen 25.6.2026 19:57

Tervehdys. Onko kukaan tuonut as.autoa Puolasta. Firman nimi K-voertuig online. Kokemuksista olisin kiinnostunut. Lupaavat esim. toimittaa auton kotiin saakka.

Timo Haapanen 25.6.2026 22:43

Jos firma ostaa matka-auton Saksasta, kuljettaa sen Puolaan, ja myy tuotuna tänne meille on hinnassa tuhansia euroja ylimääräistä verratuna siihen että ostaa sen suoraa Saksasta ja hakee itse.

Puolan matka-autojen markkinat ovat hyvin rajalliset Saksaan verrattuna. Omaa tuotantoa ei ole ja koko ala sekä harrastus on siellä hyvin nuorta. Vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana on euroopassa alkanut näkyä puolalaisia vaanareita. Jokaisella Saksasta ostettu auto.

Tapani Junnilainen 26.6.2026 06:13

Joo, kysymys oli siitä toimiiko tämä?Että tuleeko auto ostajalle,vai meneekö ennakko maksut kankkulankaivoon. Yksi tuttava hieronut tämän Puolalaisen firman kanssa kauppoja, hän ei ole karavaanareiden jäsen vielä.Hänen puolestaan kyselen.

Petteri Haverinen 26.6.2026 08:58
Tapani Junnilainen

Tervehdys. Onko kukaan tuonut as.autoa Puolasta. Firman nimi K-voertuig online. Kokemuksista olisin kiinnostunut. Lupaavat esim. toimittaa auton kotiin saakka.

Fitman sivuilla vain Ranskan puhelinnumero.
En kyllä maksaisi mitään ennakkomaksua…

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.