Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Yhden yön parkki Kapellskärissä

Anne Vuorela 15.4.2026 16:04

Ehtisikö joku heittää vastauksen otsikkoaiheeseen, jos olet ollut liikenteessä ko. satamassa lähiaikoina ja tieto/kokemus ajantasalla. Lähtö K:stä aamulla ja haluaisimme yöpyä (edullisesti) ihan sataman liepeillä (;leirintäalueita toki netistä zoomailtu tai) jopa satama-alueella. Liikenteessä auto + vaunu -yhdistelmällä. Satama-alueen yömisen mahdollisuudesta ajovinkkeineen kiitollisia (juurikin em. mainitun ajoyhdistelmän vuoksi).

Seppo Lokasaari 15.4.2026 17:30

Mitenköhön Kapelskärin päässä asia, kun muutamna kerran menty Naanatalista Kapelskäriin aamulaivalla, niin on saanut olla yötä puomin takana. Eli sen jälkeen kun illalla on viimeinen laiva lähtenyt ja seuraava on se aamulaiva, millä on oltu menossa, niin on nukuttu melkein niin kuin lippuluukulla.

Anne Vuorela 15.4.2026 19:48

Kiitos vinkistä, Seppo. Täytyypä tsekata Finnlinesin sivuilta illan viim. lähdöt ja aamun ensimmäiset. Ties' vaikka löytäisi itsensä puomilta kuorsaamasta:). Ensim. kertaa liikenteessä tällä kokoonpanolla, siksi utelen vinkkejä ja niistä kiitollinen.

Timo Haapanen 16.4.2026 16:45

Mun mielestäni helpoin on mennä Kapellskärin sataman parkkipaikalle. Se maksaa muutaman euron ja on parin sadan metrin päässä lähtöportista. Kohtuullisen rauhallinen, yksi laiva tulee illalla jossain vaiheessa.
https://maps.app.goo.gl/W5YXkyGYRXTVxww2A

Lähtöportit näkyvät kartassa p-merkistä kaakkoon. Kartasta katsoen kaikkein pohjoisin portti.

Naantalissa ei kuulopuheiden mukaan enää saa jäädä yöksi odottamaan.

Anne Vuorela 22.4.2026 11:35

Timo, kiitos vinkistä. Vastaan näin jälkijättöisesti. Meillähän kävi kuitenkin hyvä tuuri Kapellskärin yhden yön (tosi) edullisessa parkissa. Soittaa päräytin nimittäin satamaan virkailijalle etukäteen (; tarkistin ensin, koska ko. satamasta lähtee viimeinen ja koska seur. aamun ensim. laiva) ja kysyin suoraan, onko mahdollista päästä satama-alueelle yöksi parkkiin. Hän varsin ystävällisesti kyseli muutaman lisätiedon ja toivotti tervetulleeksi lähtöselvitysluukun edustalle asti n. klo se ja se aikoihin. Kiittelin ruhtinaallisesti ja ajaessamme alueelle ohjeensa mukaisesti hän oli jopa vastassa. Puhelun aikana hän vielä sanoi, jos puomi alueelle on alhaalla, hänelle voi soittaa. Kertoi vielä, että tarvittaessa voi käyttää satama-alueen wc:tä. Olihan se suhteellisen persoonallinen yhden yöpymispaikka, mutta edullinen ja vaivaton:).

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.