4.4.2018 16:37
5.4.2018 09:32
5.4.2018 17:11
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Näyttää olevan maksullinen, 20e?. Onkohan wifi vielä baarissa ilmainen, se hidas. Jos joutuu maksamaan tuosta hitaasta netistä kaksikymppiä, se on kyllä liikaa. Sähkökin näköjään maksaa 10e per suunta
Asiakaskohtaista tuottoa haetaan erillismaksuilla lisää.
Merkittävin tekijä siinä on ruoan kova hinnoittelu.
Kymppi sähköstä per sivu merkitse hintaa 5-7 e/kWh jääkaapin koosta riippuen.
Sama asia hoituu käyttämällä jääkappi kylmäksi ennen laivaan ajoa ja pakastamalla matkalla tarvittavaa vettä 1 1/2 ltr muovipulloihin ja ne jääkaappiin matkan ajaksi. Pysyy kaappi viileänä.
Tällä menolla kohta on saunakin maksullinen.
Ei ole laivalla enää ilmaista nettiä ollenkaan.
"Halvimmillaan" 7€/h. 10€/3h klubilaisille alennuksella. Tuntuu samanlaiselle alennukselle kun ABC matkaparkki.
Huomautuksena : "Wi-Fi-yhteys on tarkoitettu pääasiassa internetin selaamiseen, sähköpostien lukemiseen ja lähettämiseen ja muuhun vastaavaan käyttöön ja se toimii hyteissä sekä kaikissa yleisissä tiloissa pois lukien ulkokannen 12.
Palvelua ei ole tarkoitettu videoiden, elokuvien tai musiikin suoratoistoon/lataamiseen. "
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.