Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

wifi finnlinesin laivalla

Eero Kateisto 4.4.2018 16:37

Näyttää olevan maksullinen, 20e?. Onkohan wifi vielä baarissa ilmainen, se hidas. Jos joutuu maksamaan tuosta hitaasta netistä kaksikymppiä, se on kyllä liikaa. Sähkökin näköjään maksaa 10e per suunta

Matti Janhonen 5.4.2018 09:32

Asiakaskohtaista tuottoa haetaan erillismaksuilla lisää.
Merkittävin tekijä siinä on ruoan kova hinnoittelu.

Kymppi sähköstä per sivu merkitse hintaa 5-7 e/kWh jääkaapin koosta riippuen.

Sama asia hoituu käyttämällä jääkappi kylmäksi ennen laivaan ajoa ja pakastamalla matkalla tarvittavaa vettä 1 1/2 ltr muovipulloihin ja ne jääkaappiin matkan ajaksi. Pysyy kaappi viileänä.

Tällä menolla kohta on saunakin maksullinen.

Seppo Suomi 5.4.2018 17:11

Ei ole laivalla enää ilmaista nettiä ollenkaan.
"Halvimmillaan" 7€/h. 10€/3h klubilaisille alennuksella. Tuntuu samanlaiselle alennukselle kun ABC matkaparkki.
Huomautuksena : "Wi-Fi-yhteys on tarkoitettu pääasiassa internetin selaamiseen, sähköpostien lukemiseen ja lähettämiseen ja muuhun vastaavaan käyttöön ja se toimii hyteissä sekä kaikissa yleisissä tiloissa pois lukien ulkokannen 12.
Palvelua ei ole tarkoitettu videoiden, elokuvien tai musiikin suoratoistoon/lataamiseen. "

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.