Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Vuosaaresta epätoivoisesti

Heikki Strömmer 2.11.2018 14:40

Katselin, kun joku, vanhalla Fiat- Matkaajalla yrittää väkisin rekkakaistaa ajaa varmaankin Finnlinesin laivaan. Luulis häiritsevän,edes se että muita matkailijoita ei näy. Muut näet ovat lähtöselvityksessä odottamassa saattoa laivaan. Kannattais varmaankin ottaa selville, missä on lähtöselvitys, eikä vain pokkana ajaa satamaan. Kaikenlaista sitä näkeekin.

Heikki Strömmer 2.11.2018 14:58

Olisin olisin, mut enää autoa ei näkynyt, kun pääsin konttien nostoalueelta pois. Siis karavaanarina olisin neuvonut missä lähtöselvitys on, periaatteella " follow me".

Jukka Hänninen 2.11.2018 16:18

Jospas se olikin menossa Bilboaan Finnlinesin rahtina ?

Eilenä pysähtyi vuokratontilleni fillarilla suomalainen, joka oli tullut alkumatkan Vuosaaresta Bilbaoon konttirahtilaivan kyydissä. Viikon kestää matka ja maksaa rapiat päälle tonnin. Kaksitoista sellaista hyttiä/paikkaa oli siinä vesselissä.
Oma iso hytti, saunalla yms höysteillä. Täysylläpito kolmine aterioineen ja jääkaapissa kaikki tarvittava omien välipalojen valmistukseen.

Kertoili matkan olleen yht leppoisuuden ylistystä, kaksi kirjaakin oli tällä stressinpoistomatkallakin saanut luetuksi - pitkästä aikaa.

Ei ollenkaan hassumpi idea, vaan kun ei nyt ole sitä stressiä, niin en suunnittele ottavani tarkemmin selkoa asiasta. Kertoili monien käyttävän tätäkin leirintämatkailun muotoa.

Olin aiemmin kuullut monien englantilaisten käyttävän Brighton (?) - Bilbao laivayhteyttä, jota myös kehuttiin.

Jukka Hänninen 2.11.2018 16:20

Tuossa hinnassa on tietysti myös auto.

Kaj Nyyssönen 2.11.2018 19:31

Kysyin monta vuotta sitten mitä' maksaisi 12m linja-auton vienti Lissaboniin Finnlinesiltä lähtö olisi ollut Kotkasta. Hinta oli 1900€ eikä kuskia olisi otettu laivaan.
Pitää joskus kysyä tuota Bilbaon hintaa. nyt hki-tra + ajo Bilbaon maksaa n. 1100€

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.