24.7.2017 06:33
24.7.2017 07:57
25.7.2017 23:08
26.7.2017 14:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Suuressa mailmassa jaotellaan näköjään asiakkaat niihin joilla on millä ostaa, ja niihin jotka vai kulutavat lattioita. Vähän niinkun meillä pankkimaailma http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201707230122355_v0.shtml
Toivopoika
Saipa vihdoinkin "Nalle" kokea sen minkä "köyhäkansa" on kokenut monesti täällä meillä.
Niinpä. Rahaton ei saa viinaa Alaskassakaan. Harmin paikka - tai ehkä ei - pirustako sen tietää millainen karhu olisi ollut viinapäissään?
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005242358.html Enpä tiijä, mitä tekisi karhu pikkupäissään, mutta musikko ainesta joissain on.
Jänis kerran löysi kiljupöntön metsässä, ja tutkisteltuaan ja haisteltuaa, maisteli. Kun maku vain parani, niin kävi, että jussiparka sammahti. Sattui pari kettua paikalle, ja paistihan siinä, mutta kun sopua jaosta ei tullut kokeiltiin lauantai iltojen nakkikioski jonon malliin asia hoitaa.
Tasaväkisinä aikansa toisiaan pieksettyään katosi molemmilta voimat, ja taju.
Noh, jussi heräsi, ja kamala kankunen päällänsä. Katteli ympärilleen, ja hieroskeli ohimoitaaan. Hoksasi tajutomat ketut, joita ihmetteli aikansa.
Lähti sitten nytkyttelemään matkoihinsa, ja tuumaili. Kyllä sitä kaikenlaista tulee humalassa tehtyä.
Toivopoika
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.