Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
KARVINEN TIMO 24.10.2006 17:36
tämmöstä varovaista alkutiedustelua suoritan,että oisko ens keväänä mahd.toukokuun loppupuolella halukkaita lähtijöitä. oon ajatellu kostamus-murmansk reisua.kaik jutut reisun suhteen on vielä auki,mutta jos halukkaita löytyy ni aletaan suunnitteleen.
LIIMATAINEN HANNU 24.10.2006 18:33

Pienenä vihjeenä sellaista että kannattaisi harkita sitä reissun ajankohtaa huolella, toukokuun lopulla on vielä tiet Venäjän Karjalassa melko huonossa kunnossa, mutavelliä ja liejua monetkin. Olen kerran ajanut Laatokan länsipuolelta Sortavalan kautta Viipuriin, taisi olla kyllä huhtikuuta, mutta tiet olivat kamalia, keskinopeus alle 40 km/h, jos sitäkään. Ja silti tippui hyllyt ja sammuttimet alas seiniltä, no eipä ollut oma matkailuauto. Ja kuskoksi jouduin vasten tahtoani, jepet vetelivät 'pikkuvettä' Sortavalassa reippaasti eikä ollut muita selviä kuin minä. Kele, ja olin jättänyt ajokortin kotiin ja miliisiä sitten piti lahjoa, muuten matka Pietariin konsulaattiin. No, sellaista se on Vennäällä.

Ps. Ne tiet olivat kyllä 'asfalttiteitä' mutta sellaisia metrisiä monttuja täynnään, syviä ja laajoja!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.