22.9.2006 17:39
22.9.2006 21:53
22.9.2006 22:22
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Matkailuauton kasko-vakuutukseen joku yhtiö laittaa 50 % lisähinnan matkan kestäessä yli 3 kk. Tiettävästi kaikilla ei tätä käytäntöä ole, mutta ei kaikki tykkää tällaisista kysymyksistäkään. Lähivakuutus kyllästyi kysymyksiini ja arveli ettei myönnä ollenkaan vakuutusta! Olisiko jollakin tietoja asiasta ja vielä matkustajavakuutuksistakin yli 3 kk matkoille?
Kasko LYHYELLE matkalle (ei pitkälle) on ONGELMA:
Olen saanut "armosta" tehtyä kaskon vain 1kk:ksi, kun SE tehdään jatkuvaksi ja sanon sen suraavana pnä "irti".
Tästä on tullut "vääntöä" tapion kanssa, mutta on ollut muuten hyvä yhtiö. Sitä en tiedä - olisitkovat edes korvausta maksaneet, jos vahinkoa olisi tullut. Kalleinta yrittävät - ainainen riita - jo 3 kertaa vakuutusta tehdessäni.
Muunlaisilla asiakkailla se hoituu jopa puhelimella. Kaskon otan sen takia, että jos jään esim. Saksassa moottoritielle hinauksen uhriksi, se maksaa Maltaita!
Ota Normaalikasko Autollesi. Nyt on näköjään lyöty kimppaan Molemmat ... Törkeää. Vaihda Yhtiötä ja älä kerro liikoja tilanteestasi.
Osta vain "Tuote" ja Lue mitä se sisältää. Nimittäin se "Virkailija" on niinkuin Parturituolin Omistaja - hän voi Itse Neuvotella HINNAT - provikalla, koska kaikki on nyt niin "vapaata" kuluttajan harmiksi.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.