25.7.2007 23:11
26.7.2007 09:04
26.7.2007 11:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tiedoksi vain miten Ruotsin poliisi toimii.Saimme 11.6 sen ylipaino-sakon Ruotsissa.Aikaa maksaa kuukausi joten päätimme hoitaa asian kotona heti reissun jälkeen. Kotonapa koko paperia ei löytynyt mistään eli meiltä puuttu tilinumero mihin maksaa.Vähän kauhulla jäimme odottelemaan uutta sakkoa tulevaksi valtavan korotuksen kera. Tänään se sitten tuli EIKÄ ollut korotusta penniäkään.Vain ilmoitus että jos 6.8 mennessä maksua ei kuulu,siirtyy asia kruununvoudille ja sitten tulee 500kr korotusta. Huomenna pankkiin ja sitten pikamatkalle Lofooteille:)
t.kaarina
Utelias.mitä maksoi liika kilot ja oliko paljon?
Jep,painoimme 3930 kg eli liikaa 430kg...6 hengen auto,kyydissä 2 aikuista ja 3 lasta,ihan normaalit retkikamppeet,ei telkkaria,ei kaljaa tms. ja yhdältä puuttu fillari kun piti reissusta ostaa uus. Sakkoa tuli 4000skr eli 440e.Se on alennettu summa koska poliisi tiesi Ruotsissakin as.autojen kilomäärät ongelmallisiksi.Sakkoa tuli sekä liikapainosta että henkilöauto-kortilla ajamisesta vaikka tuohon painoon olis tarvittu kuormurikortti:( t.Kaarina
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.