Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tullimuodollisuudet, kun mennään Sveitsin läpi?

TORKKOLA SARI 17.3.2007 13:09

Hei,

onko kellään kokemusta/tietoa, miten Sveitsin tulli toimii, jos saavumme sinne Ranskan puolelta ja autossa on jo kotimatkaa varten hankittuja viinejä?

terveisin Sari

JANHONEN MATTI 17.3.2007 13:55

Ranskasta Sveitsiin matkustamisesta ei ole kokemusta. Pari kertaa vastavassa tilanteessa (lastissa) Italiasta Sveitsiin mentäessä, tulli tarkasti passit mutta muu ei kiinnostanut.

PERÄLÄ ARTO 17.3.2007 14:47

Toissa kesänä tulttiin Italiasta Sveitsiin Lugano-järven kapeaa rantatietä. Raja-asemalla ei FIN-auto kiinnostanut niin paljon, että edes passeja olisi kysytty - taisivat koppalakkimiehet jopa katsoa muualle kun ajettiin ohi! (Viinejä tosin ei kyydissä ollut muutamaa litraa enempää...) Sama linja jatkui palatessa EU:hun eli Baselin kohdalta Saksaan: evvk.

WILHELMSSON LEIF 17.3.2007 16:13

Viini hän on elintarviketta siellä päin niin sen mukaan, en tiedä elintarvikkeiden rajotusta onko han.

TOIVANEN PERTTI 22.3.2007 18:57

Olen ajanut monet kerrat passin ja rekisteriotteen ovat joskus katsoneet autoon eivät ole katsoneet kertaakan

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.