LAJUNEN MIKA
2.3.2007 10:14
Voiko Trelleborgin satamassa yöpyä vaunun kanssa, vai onko lähellä leirintäaluetta.
WILHELMSSON LEIF
2.3.2007 11:07
Luulisin kyllä että voi yöpyä satamassa, ja leirialue on muutaman kilometrin päässä itään rannalla ja on myös auki.
T:Leif
HAAPANEN TIMO S
3.3.2007 12:14
www.strandcamping-priwall.de
PUSSINEN JUKKA
4.3.2007 12:55
Satamasta vajaa kilometri Malmöhön on venesatama, joka on ihan sallittu ilmainen reissuparkki. Sieltä löytyy WC ja kemssan tyhjennyspaikka.
PUSSINEN JUKKA
4.3.2007 12:57
Tarkennus, kyseinen alue löytyy siis satamasta vajaa kilometri Malmöhön päin.
SOLANO OLAVI
4.3.2007 15:27
En nyt oikein ymmärtänyt,että mitä tekemistä saksalaisella Strandcamping Priwall-nimisellä paikalla on Trelleborgin kanssa?
HAAPANEN TIMO S
4.3.2007 17:43
Ei mitään,mutta kun lukihäiriöinen kirjoittaja luuli Mikan hakevan yöpaikkaa Travemundesta,siihen tuo kämppäri osuu hyvin.