9.2.2017 15:13
9.2.2017 16:07
9.2.2017 16:42
10.2.2017 08:40
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
http://yle.fi/uutiset/3-9451089
Samaa tekee tuo sovittu roaming-maksujen poisto.
http://yle.fi/uutiset/3-9451089
Samaa tekee tuo sovittu roaming-maksujen poisto.
Eipä sillä 600Mt/kk paljoa Areenaa katsella :(
Kannattaa muuten hommata F-Securen Freedome, niin voi katsella sisältöä ikään kuin olisi Suomessa, samalla se estää Wlan verkoissa tapahtuvan vakoilun.
https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/freedome
Toki muitakin VPN yhteyden tarjoajia on, jopa ilmaisia, mutta onko muiden yhteys Suomeen.
Epäilen ettei muilla ole VPN yhteyttä Suomeen, vaan jonnekin muuhun maahan jolloin se ei auta TV ohjelmien katselussa.
Tuskin tuo nykyinen hintataso kestää. Hinta vöi säilyä, mutta gigamäärä kasvaa.
Tuo Areenan katsomisrajoituksen poistuminen kuitenkin auttaa WIFI:n palvelua käyttäviä samoin niitä joiden nettipakettiin sisältyy Baltian maat ja Pohjola. WIFI:stä on tullut campingeille pakollinen varustus, mutta sen toimivuudessa on monilla alueilla vielä pahojakin puutteita.
Itse en kuulun niihin jotka ajelee tuhansien kilometrien päähän kotoaan katsoaksen perillä televisiota, mutta heitäkin on ja se heille suotakoon.
1€ = 1GB hinta Vodafone on edelleen voimassa koko Portgalissa tällä mennään. Tosi edelleen surfaan Soneran Prepaid 7€ liittymällä se on vapaa data määrä mutta voimassa vain 7 vuorokautta ja tänään tulee se 7 täyteen.
empä ole arenasta katsonut kuin uutiset joskus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.