24.9.2006 18:58
25.9.2006 16:12
25.9.2006 17:32
30.9.2006 14:45
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
MOI ! Kun tulimme asuntoautolla taas kerran yli Sea Windin laivalla Tukholmasta --> Turkuun 23.09.2006 yö-laivalla. Tulimme ns. ilman varausta laivaan eli ostettiin matka "lippuluukulta" niin meiltä perittiin ylimääräinen 507 SEK eli n 50 euron lisämaksu. En ole aiemmin törmännyt matkustellessani mailmalla milläkään laivoilla, lentokoneilla, junissa yms. tällaiseen maksuun. Emmekä huomanneet siitä mainintaa Sea Windin internet sivuilla kun suunnittelimme matkaa. Nyt matkan jälkeen tutkailin vielä niitä sivuja eikä sitä sieltä löydy. Siitä ei asiakkaita mitenkään etukäteen informoida niin oli aika yllätys matka budjettiin !!
Silja Linestä soitettiin ja korjattiin, lisämaksu on 5 euroa kun ei ole ollut ennakko varausta, saamamme kuitti oli epäselvä ja lupasivat korjata tilanteen ja laittavat palaute sivut Sea Windin sivuille.
Terve! Tuli mieleen onko se niin että Sea Wind on myös Tallinkin omistuksessa??
T:Leif
5 € lisämaksun joutuu maksamaan myös etukäteen varatusta matkasta jos liput lunastetaan ja maksetaan vasta satamassa. Näin meille sanottiin kun muutin tilausta ja lunastin koiralle hyttipaikan. Koiralisä oli 10 € suuntaansa, mutta eiköhän tuo koira hintansa hauku onpahan hyvä varashälytin yöllä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.