14.6.2007 09:17
14.6.2007 16:25
21.6.2007 23:49
25.6.2007 12:20
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Mulla on Canaldigitalin kortti ja 85cm lautanen, kuinkas alhaalla Euroopassa sillä saa kanavat näkyviin, ja näkyykö kotimaisetkin, jos kortissa on sellainen ominaisuus.
Vastaan sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys asiasta antaa...
Ensin.. Mitä lähemmäs päiväntasaajaa mennään, niin sitä helpompaa geostationääristen satelliittien vastaanotto on. Kuitenkin satelliittien antennien säteilykuviot voidaan muotoilla tarkasti jonkun kohderyhmän mukaan.
Toiseksi... Koska Sinulla on Canal Digitalin kortti, niin Sinulla on pääsy Canal Digitalin sivuille. Viimeistään siellä pitää olla karttapiirrokset kunkin saamasi satelliitin näkyvyysalueista eri lautasten läpimitoille ilmoitettuna.
http://www.canaldigital.fi/
jeps... Mitä etelämmäksi mennään, sitä lähempänä ja ylempänä satelliitit ovat, mutta, keila on voitu suunnata niin, ettei kuva näy kuin Kuolan niemimaalla! :=)> Vastaus kysymykseen lienee kuitenkin tässä:http://www.satcodx.info/THO/THO003KU.jpg
Terve, samanlaisella kokoonpanolla ainakin Garda-Firenze-Genova akselilla toimii moitteetta... 2 päivää nyt kotona ja ahdistaa päästä moottoritielle taas...
TV: Juha
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.