Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Sarjassamme erikoisia matkaluautoja

Matti Janhonen 10.1.2018 11:34

Kuten tunnettua matkailuautot ja vaunut on väritykseltään yhtä mielenkiintoisia kun "valkoisen linjan" kodinkoneet. Tiedä sitten kumpi värityksessä painaa enemmän, valkoisen värin hyvyys eritysesti Euroopan kuumina kesäpäivinä vai karavaanareille niin tyypillinen sisään rakennettu yhtenäiskulttuurivaatimus.

Tästä piristävän poikkeuksen tekee tämä Portugalissa Fusetan campingilla kuvaani auto, jossa sekä auto, auton ympärille aseteltu sanoisinko rekvisiitta ja itse auton omistaja vanha valkopartainen herra muodostivat persoonallisen kokonaisuuden.

Kaarlo Kuntsi 10.1.2018 13:26

Tässä seuraavassa pysytellään nyt kuitenkin valkoisessa linjassa. Budapestin Haller-campingin skandinaavinurkkauksessa osui naapuriksi tällainen vanhan entisen Saabistin mieltä lämmittävä rakennustaiteen tutkielma.

Liitetiedostot

saab.jpg (309 kt)
Juhani Backman 10.1.2018 13:27

Miten mahtaa painot mennä kulkimessa kun on vuorattu paneelilla?

Matti Janhonen 10.1.2018 13:34

Mielenkiintoinen rakennelma ja tuokin ja kyllähän Saabin kattorakenteet kestää.

Tuo Saabin combi oli muuten niitä ainoita autoja johon saattoi työntää ison pakastimen sisään takaluukusta.

Raimo Hytönen 10.1.2018 17:54

Ei tuohon mitään paneelia tarvita. Riittää kun hakee rautakaupasta rullan mäntykuvioitua muovimattoa ja liimaa seiniin. Lisää painoa muutaman kymmenen kiloa, eikä ime vettä paneelin tavoin.


Ja tarkemmin katsoen, juuri niin tuossa on tehtykin.
muokattu: 10.1.2018 17:56
Timo Haapanen 10.1.2018 20:10

Teippiä se on. Nykyään jo aikalailla haalistunut ja repsottaakin paikoitellen. Pappa on voimissaan vielä. Erikoisen paikan valinnut autolleen, ravintolan terassiin on matkaa 4-5 metriä ( ranskalaisten karaoke?? ) ja respaan ehkä 10 m. No, katseltavaa ja kuunneltavaa riittää.

@timppa

Toivo Koistinen 11.1.2018 08:28

https://www.youtube.com/watch?v=KORZHUNTNaI Maailmala tuo rakenteleminen on vapaampaa puuhaa.
Toivopoika

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.