7.7.2018 21:21
7.7.2018 21:40
7.7.2018 22:04
7.7.2018 22:08
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Joudumme kohtapuoliin tekemään päätöksen millä matkustamme Worldgymnaestrada -tapahtumaan Itävallan Dornbirnissä heinäkuun toisella viikolla ensi kesänä. Tekisi mieli skipata lennot ja matkustaa omalla autolla ajan kanssa pikkuhiljaa Saksan läpi mennen tullen majoittuen gasthauseissa tms. Tai....nyt tarvitaan kokemusta....onko ongelmia odotettavissa lähinnä leirintäalueilla/muualla, jos pistämme vaunun koukkuun ja lähdemme vaan kylmästi cruisailemaan, kuten kotimaassa konsanaan? Ajaminen, lautat, sillat jne itsessään ei arveluta, vaan miten ahtaita noi Saksan camppärit ovat ei ihan lyhyelle vaunuyhdistelmälle (n.13m)? Onko heinäkuussa kuinka paljon populaa liikkeellä leirintäpaikoissa? Paikallisethan kaiketi lomailevat varsinaisesti elokuussa, mutta entäs ne muut turistit? Kaikki tieto on nyt arvokasta.
Moi
Vastaus hävisi näköjään bittien avaruuteen. Eli katsoin missä Dornbirn on ja tuon reitin varrella on paljon leirintäalueita. Yleensä kun viimeistään klo 16 aikoihin lopettelee vetämisen ja majoittuu niin saa hyvin paikan. Pituuden kanssa ei ole ongelmaa. Meillä on vaunu 8 metriä. Auto mahtuu aina siihen viereen tai päätyyn. Vuodesta 2004 on reissattu Etelä-Euroopan puolella kesäisin. Sähköpostilla annan mielelläni vinkkejä laivamatkoista ja leirintäalueista tuolla välillä. Nyt ollaan juuri Itävallassa.
Siis nymanmatti@gmail.com. Vaihtoehtotietona on viime jouluna 6 hengen + koiran lennot Muncheniin ja tila-auton vuokraus sieltä viikoksi. Tuossahan voisi ajatella lentää Stutgardiin ja vuokrata auto sieltä ja asua jossain päämääräpaikan lähellä hotellissa tai Gasthaussissa.
Kyseisessä kaupungissa on omakin camping.
N. 10 km päässä lähellä Brengenz´ä on ainakin neljä camping-aluetta.
Aivan Saksan ja Itävallan rajalla Lindaussa on ainakin kaksi aluetta eteläosassa kaupunkia.
Bodensee järven rannalla sijaitseva Camping Lindau-Park on alue jonne sopii pitkätkin vaunut.
Kisakaupunkiin sieltä on matkaa noin 18-19 km.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.