20.7.2007 19:41
21.7.2007 00:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
OLEN AMMATTILAINEN TÄSSÄ LAJISSA
Tuhlasin 2007 Juhannus-Aaton kunniaksi 13,50 € Ihan VAAN Treffimerkeissä. Muuten yövyin 3vkoa pääosin Ranskassa. ILMAISILLA TAI 2 EURON PAIKOILLA.
Tosin emme kaipaa Leirintäalueiden palveluitakaan (asuntoauto). Lapset olivat aikoinaan mukanamme - myös taivasalla. JA SILLOINKIN KUN DISNEYLAND PARIS AVATTIIN.
Terveiset Majaveden Sepolle - Ajoimme Bretagneen Pariisin pohjoispuolelta. http://perso.orange.fr/fermedelafromagerie/
JP
ALOITTELIJA TÄSSÄ LAJISSA!
Tervehdys JP täältä oikeasta joulumaasta. Olipa mielenkiintoinen nettiosoite tarinasi liitteenä, sielähän met varmasti käymä. Starttamme elokuun lopulla kohti Lloret de Maaria ja menomatkalla ajattelemme risteillä ja oliella pari viikkoa Belgiassa ja pääosin Ranskassa. Olisiko sinulla ammattilaisella kertoa ensikertalaisille muitakin hyviä vihjeitä, mihin kannattaa tutustua tuolla alueella. Meitä on kaksi aikuista, lähes eläkeläistä ja keskikokoinen koira. Isoja kaupunkikohteita vierastamme, niitä on tullut nähtyä työelämän aikana. Toki muutkin saavat lähettää vinkkejä ja myös sähköpostilla: kotikolo.ollila@pp.inet.fi
Tervehtien tonttu ja sen ukko
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.