Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

ranska -italia

Tapani Sivula 21.2.2025 08:25

tarkoitus tehdä reissu tinne päin
-olisko parempi mennä keväällä huhti-toukokuu,vaiko syyslokakuu
-pariisin lähellä camping aluetta josta vois kätevästi käydä käydä tutustumassa pariisiin

Petteri Haverinen 21.2.2025 10:53

Kyllä me mennään mieluummin kevät aikaan reissuun, sillä kämppärit on jo auki, mut sopivan vähän porukkaa. Syyskuussa on vielä paljon porukkaa liikkellä Ranska/Italia.
.Loppukesästä me mennään entisen Itä-blockin maihin, siellä on jo vähän turisti kausi rauhoittunut syyskuussa.

Tapani Sivula 21.2.2025 12:17

Joo tollai itsekin ajatellut

Eero Bruun 21.2.2025 19:48

Camping de paris on boulognen puistossa. Aina täynnä valitettavasti. Onnistuin pääsemään sinne lokakuussa reilu vuosi sitten. Olin tuon paikan 400 oikealla puolella yötä (numeroimaton paikka). Lähellä oleva sininen rakennus on iso uusi ja siisti vessa, suihku ym. rakennus. Maisons Laffittessa keskustan länsipuolella on kämppäri, jossa olen myös ollut. Seine tekee monta mutkaa siellä. On Seinen rannalla.

https://media.huttopia.com/destinations/paris/plan-camping-citykamp-paris.pdf

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.