8.8.2023 22:51
9.8.2023 07:09
9.8.2023 10:34
9.8.2023 20:36
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tiedoksi ja varoitukseksi. Sain pysäköintivirhemaksun, kun parkkeerasin matkailuauton niin että se vei kaksi ruutua. Pysäköinnin maksoin easypark sovelluksella. Virhemaksutiketissä oli että on parkkeerattu kahteen ruutuun, ja kun valitin asiasta, neuvoivat että pitää maksaa pysäköintimaksu molemmista ruuduista. Eli easypark applikaation maksun lisäksi olisi pitänyt ostaa vielä toinen parkkilippu automaatista. (Easyparkissa kun ei saa maksettua kuin yhden ruudun eikä siinä ole mitään valintaa että käytössä on matkailuauto).
Ko, parkkiksella, sen gondolihissin alapäässä ei ollut mitään sellaista kohtaa johon olisi matkailuauton saanut niin että se vie vain yhden ruudun. Aikamoinen sakkorysä. Siinä oli toinenkin matkailuauto parkissa ja yhdessä ihmeteltiin maksulappuja. Onneksi sain tulevalle karavaanarille varoitettua asiasta, jättivät parkkeerauksen ja kondoliajelun väliin. Jäivät nekin rahat sitten norskeilta saamatta...
Miten muuten maksun saa yleensä hoidettua kun se on NOK?
No jopas.
Verkkopankissa löytyy ulkomaanmaksu/valuuttamaksu tms. Pankki sitten ottaa siitä ekstrakuluja. Nordea taisi ottaa 7 euroa tai jotain sinne päin.
Sama käytäntö suomessa, ainakin osassa kaupukeja. Jos ajoneuvo ei sovi ruutuun tai esim.perä / keulanylitys menee nurmikon päälle tulee pysäköintivirhe maksu. Ainakin Joensuussa.
Eihän ketään oikeasti yllätä, että yhden ruudun maksulla saa pysäköidä vain yhteen ruutuun? Eihän?
Tästä matkisten möhkötaudista olen jankuttanut. Vaunujen ja autojen maksimipituus voi olla enintään sen 6m, jos haluaa selvitä helpolla pysäköinnin suhteen. 6 metrin kulkine näyttää vielä ihan ok ratkaisulta parkkiruudussa, mutta tätä pidemmät eivät näytä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.