3.2.2021 20:39
4.2.2021 00:16
4.2.2021 10:17
6.2.2021 12:51
6.2.2021 14:12
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Camping Chinec ja sen sijainti näkyy nyt paremmin videolla.Lähde nyt tämän videon matkassa city-kierrokselle Puerto de la Cruzissa,virtuaalisesti.Näe upea Playa Jardinin ranta,kalasatama,Charcon aukio,Merivesi-altaat Lago Martianez,Play Martianezin ranta,kukka-ja Orkidea puisto ja paljon muuta.Tervetuloa viihtymään nojatuolimatkalle.
https://www.youtube.com/watch?v=6QKq_Mrh5-w&t=499s
Katselin videon,kiitos siitä. Siinä vieressä näkyi olevan vanhoja kuvia ja filmejä Puerto de la cruzista ja muualtakin Kanarian saarilta. Vanhimmat 1920 luvulta.
Pjjoo. Se on eräski satanen minkä olen säätelly, kun olen matkaillu tältä jakkaraltakäsin pitkin maita ja mantuja noita katellen.
Mukava noita on katella. heleppo pysssäyttää kuva, ja ihailla jottain paikkaa, Enkä minä rantustele vaikka lissääki tulis.
Se on ollu kai meleko vapaan puoleista ilmeisesti tuollapäin se rakentelu, että ilimeisesti itte kukanenki rutassu mökkinsä pystyyn omalla mallilla. Vaihtelevaa on kaupunkikuva.
Kuinkahan lie vanhoja net isot palmut siinä torilla niissä katukivi kehisä.
Tp
Minulla on ystävätär Teneriffalla talvea paossa , kertoi sää on ollut aika hyvää mutta päivittäiset ulkonaliikumiskielot vaikeuttavat eäämä .Valvonta on myös tarkkaa ja sakot tuntuvat . Olisikohan sieltä jotain opittavaa Crnan torjunnassa ?
Pojalla kämppä torreveijassa sano et tarkkaa on baarit kaikki kiinni, kaupat auki rajoitetusti maski pakko , ihmisiä ei näy missään kaikki jossain piilossa,lämmintä sano olevan parinkympin yli, ollut sielä jo vuoden alusta tekee etätöitä ja sano et ei mikaan kiiru tänne kylmään jos joskus toukokuussa tulis.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.