Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Polttoaineen hinta.

Kari Rautiainen 14.3.2026 21:51

Hitokseen on täällä espanjassaki naftan hinta noussut. Joskus tossa ehkä kuukauden sisään ranskaan ja saksaan pyörimään.

Koskahan alkaa rajoitukset tankkausmäärille. Tuli viereen britti joka kertoili että siellä ihmiset hamstraa polttoainetta ja rajoitukset on alkaneet.

Veli venäläisen kauppasulku teki muutama vuos sitte unkarissa sen ettei saanu kun 20 litraa kerralla.

Mutta jotenkin täältä kevään mittaan kotiin tullaan.

Petteri Haverinen 15.3.2026 21:35

Unkarissa asiaa perusteltiin finassikriisillä..


Hinta oli eri paikallisille… orban yrittää turvata asemaansa..
muokattu: 15.3.2026 21:38
Seppo Lokasaari 23.3.2026 16:15

Alkaa polttoaineiden hinnat lähestyä niitä lukemia, mitä koettiin venäjän hyökkäyksen ukrainaan jälkeen 2022. Täällä tällä hetkellä dieseli 2,40€/l.

Huippuhinnat Suomessa (2022): Kesällä 2022 bensiinin (95E10) litrahinta kävi hetkellisesti jopa lähellä 2,95 euroa, ja dieselin hinta oli myös erittäin korkealla, usein yli 2,50 euroa litralta.

No vielä sitä kuitenkin saa, että ei oota myydä mittareilla?

Matti Ylikärppä 24.3.2026 20:55

Alkaa olla balttiassa ja puolassakin dieselin hinta jo 2 € yläpuolella

Heikki Ikonen 25.3.2026 07:54

Leville tul ⭐️ Michelin huoltsikka. 😬


Oottakaapa vielä, tääki kääntyy ens talavena Orpon ja Purran piikkiin :(
muokattu: 25.3.2026 08:01
Seppo Lokasaari 25.3.2026 09:45

Alkaa näyttämään siltä, että auto ehkä kausipaikalle, jos ei polttoaineiden hinnat lähde laskemaan.

Seppo Yliniemi 25.3.2026 11:52

Älkää lopettako kuluttamista
Eikö orpo purra halua että nostetaan Suomi nousuun kuluttamisella???

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.