Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pohjois-Norjaan toukokuussa

Kai Markkanen 8.4.2022 12:13

Miten on te jotka olette käyneet, tarvitaanko käteistä pohjois-Norjassa vai käykö kortti aina.
Miten muuten toukokuun loppu näyttää matkailuautoilevan matkailijan vinkkelistä.


Kyselisin vielä te jotka olette käyneet Lofootit-Tromssa suunnalla toukokuun lopulla kesärenkailla pärjää vai...
muokattu: 7.5.2022 12:04
Tapani Pokkinen 8.4.2022 12:53

Kortti käy liki jokaikiseen paikkaan.
Toukokuun lopussa on kalastuksen,
" raudun " kannalta vielä finmarkin järvet pitkälti jäässä. Meri tietysti vapaa.
Lunta paljonkin tuntureilla, mutta kaikki tiet ovat jo aukaistu.
Ero merenrannan ja ylänköjen välillä voi olla vielä huikaiseva, kuten maisemat muutoinkin.
Älä unohda kalavehkeitä. Mm Biltema ja monet ns halpakaupat myyvät edullisia uistimia mereen, painavat kapeat lusikkamallit, vihreä sininen, perässä kenties punaista, tai sidot punaista muovisuikaletta koukkuun. Pinnasta seitä ja vajuuttamalla pohjaan enempi turskaa, puna-ahventa, koljaa...
Mukavaa reissua

Timo Leskinen 8.4.2022 15:28

Hyyvvveeee reissuu mahtavat ,maisemat
Varsinniiii trollstiggen (SATAAA usein) ja geirangerin maisemat. Serpentiini tiet, nam.
Ilmanvaihtelut tosi suuria vuonojen kesken

Naaattikeee .....

T. Timpppa

Tapani Pokkinen 8.4.2022 19:01

Tippa,
Toki aina voi toivottaa hyvää reissua, mutta nyt kyseinen on menossa Pohjoisnorjaan.
Mutta mikä onkaan Pohjoisnorjaa?
Voisiko ajatella Narviikista pohjoiseen, kun Moirana on jo aika keskellä Norjaa.

Tapani Pokkinen 8.4.2022 19:04

Siis tuli näpynäpy paholainen

Timppa, ei Tippa
Näköjään se onkin puhelin joka muuttaa sanoja.

Sepeteus Vaari 8.4.2022 19:31

Saako Norjasta tuoda kalaa muutakuin järjestetyltä kalareisulta??

Timo Leskinen 9.4.2022 22:32

Siis tuli näpynäpy paholainen

Timppa, ei Tippa
Näköjään se onkin puhelin joka muuttaa sanoja.

Elä suottta pienistä murehi......onhan näitä maaailma täys.
Ja kun savolaenen puhuuuu vastuuuu siirtyyy kuuulijallle.
Norjassa on kaaniit maisemat, olokoot keski tai pohjoisnorjoooo.

T. Timpppa

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.