Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pari vinkkiä

Matti Janhonen 6.5.2017 18:56

Crotia
Jos matkanne suuntautuu Croatiaan niin kannattaa poiketa Pagin saarella ja sillä camping Simunilla.
Tämän hetken hinta 15,70 /per yö turistiveroineen parhaalla A-paikalla ja jotain kertoo paikallisesta hinnoittelusta se, että heinäkuun puolivälin jälkeen hinta on 3,5 kertainen.
Alueella on erittäin hyvätasoinen ravintola camping-alueen ravintolaksi.
Nettisivuilta löytyy muu tarvittava tieto.
http://www.camping-simuni.hr/en/

Wien
Viime yönä yövyin Wienissä paikallisella stellplatzilla.
http://www.reisemobilstellplatz-wien.at/
Ihan hyvä paikka ja helppo mennä vaikka "kylä" onkin aika suuri.
Alueella on jotain 150 paikkaa. Autojen vesityspaikasta saisi camping-alueet käydä katsomassa mallia miten se pitää järjestää silloin kun haluaa siitä hyvän.
Kauppa on alueelta on 100 metrin päässä samoin pizzeria.

Brno-Praha -tie
On edelleen valtaosin aika huonossa kunnossa. Parhaillaan sitä kunnostetaan monesta kohti EU-rahoituksella mutta arvioni mukaan tietyöt jatkuu ainakin kaksi vuotta.

Tällä hetkellä olen Prahassa Vlatavan (Moldaun) rannalla kahvin keitossa ja huomenna vanhaan kaupunkiin toteamaan onko astronominen kello pysynyt ajassa.

Kaj Nyyssönen 7.5.2017 09:41

Siellähän se tikittää joen rannalle entisen Leninpatsaan jalustalla. Torilla on toinen kello joka vierestä pääsee torniin ylös katsomaan Prahan punaisia tiilikattoja. Sieltä se entisen patsaan tahtipuikon heilutuksen parhaiten näkee.

Markku Laine 9.5.2017 10:27

Olemme tykästyneet Simuniin ja olleet siellä 5-6 kertaa. Heinäkuussaa hinta nousee jo n 42-43 e alennuksineen. Mutta hieno paikka ja hyvät palvelut!

Heimo Peltonen 13.5.2017 11:26

Matin vinkin perusteella tulimme tänne camping Simuniin ja hämmästyimme näistä touhuista.Vastaanotossa oli ystävälliset ja iloset naiset neuvomassa paikan palveluja,paikan etsiminen tapahtui golf1auton kyydissä ja kun paikka löytyi samainen auto opasti meidät paikallemme.Paikaksi valitsimme luxus rantapaikan 120 neliötä,varusteena 6 hengen pöytäryhmä auringonottolaverit,iso päivänvarjo,grillitakka sekä vesipistetiskipöytä,esteetön merinäköala.Paikan hinta nyt 19,50E. Olemme erittäin tyytyväisiä tähän paikkaan,Matille kiitollisina Wiinin stellplatsilla tapaamasi Suomalaiset!

Matti Janhonen 13.5.2017 12:24

Kiitos palautteesta.
Mukava kuulla, että arvioni alueen teknisestä ja toiminnallisesta laadusta vastasi myös teidän näkemystä hyvästä alueesta.

Huomenna on äitienpäivä ja on hyvä syy viedä vaimot äitienpäivälounaalle alueen pääravintolaan.
Ravintolan ruoan laatu oli aivan erinomainen ja hinta-laatusuhde todella hyvä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.