29.1.2007 09:19
29.1.2007 11:22
10.2.2007 18:19
14.2.2007 20:47
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olen suunnitellut lomamatkaa Rotterdamiin heinä-elokuun taitteessa. Onko kokemuksia tästä ajankohdasta, kun sillä seudulla lomat alkaa pyöriä samaan aikaan? Sopiiko asuntoautolla joukkoon mukaan?
Rotterdamista ei ole kokemuksia, mutta just sillo alkavat Keski-Euroopan lomat ja kuukauden vaihteen ajan tiet ovat taatusti täysiä. Itse olen, jos suinkin mahdollista, välttänyt tuota ajankohtaa ja ajoittanut omat reissulomani joko alkukesään tai syyskuulle. Jos on kuitenkin pakko mennä, niin ainakin ennakkovaraukset laivoihin, leirintään, hotelleihin jne kannataa tehdä ajoissa.
TeeHoo
hei, en ole jäänyt Rotterdamiin, mutta heinä-elokuussa olemme useita kertoja olleet matkailuautolla keski-euroopassa. Joukkoon sopii, kunhan omaa hyvän kartan ja vältää tukkoisempia moottoriteitä - ja tietöitä ! Matkailuautolla löytää aina selllaisen yöpaikan, että voi ihan rauhassa nukkua - jos ei ole aina sähköstä riippuvainen. terkuin pirjosm
En ole minäkään Rotterdamissa viime aikoina käynyt, mutta viime kesänä olin heinäkuun alkupuolelta neljä viikkoa reissussa Keski-Euroopassa. Majoittumaan mahtui joka päivä haluamaansa paikkaan. Paikkaa kannattaa vaihtaa siten, että on aina aamupäivällä jo seuraavan leirintäalueen portilla... silloin me ainakin mahduttiin. Iltapäivällä tulijoita käännytettiin usein.
Ja pitkät siirtymät ainakin Saksassa kannattaa ajoittaa sunnuntaiksi, jolloin motarit ovat klo 18 asti tyhjiä rekoista.
P
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.