13.8.2017 15:07
13.8.2017 17:58
15.8.2017 15:17
15.8.2017 16:29
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Uusi tunneli on auki ja jos navi on ajan tasalla ohjaa se tunnelin kautta. Torstaina tulin etelän suunnasta kohti Kapellskäriä ja Karoliinisen sairaalan kohdalla mentiin tunneliin.
Etelästä tullessa on melkein heti risteys jossa navi pyysi ottamaan jomman kumman oikeanpuoleisista kaistoista. Oikealle oli merkitty tie 20 ja vasemmalle tie 18. Luulin navin vievän meitä väärään suuntaan kohti Siljan satamaa.
Jos näin käy ei kannata ihmetellä vaan totella navia. Kartasta näette kuinka tunneli haarautuu uudelleen, oikealle Värtäsatamaan ja vasemmalle yliopiston ohi kohti Kapellkäriä
https://www.google.fi/maps/search/Norra+L%C3%A4nken,+Stockholm,+Ruotsi/@59.3572668,18.0223498,14z
Pohjoisesta tullessa päivitetty navi vie samaa reittiä mutta siinä ei ole mitään kummallista kunhan ei kurvaa kohti Vartäsatamaa heti tunnelin alussa.
Viitisen kilometriä saa ajaa maan alla ilman pysähdyksiä ja homma kulkee kivasti.
@timppa
Ja kun viimeksi kesäkuussa oltiin tulossa (Norjasta) Tukkiholmaan, juurikin Värtanille, niin auton navi osasi jo tuon tunnelin.
Mutta googlemaps olikin fiksumpi. Oli sen verran tukossa koko kylä, että radiossakin varoittelivat. Niinpä se kierrätti ihan omaa reittiään. Sama kävi muuten viimeksi 2 v. sitten, kuukkeli vaan oli viksu reaaliajassaan.
Nuo tunnelit oli jo viimevuonna valmiita kun sieltä ajeltiin satamaan ja nukuttiin siinä uusitussa tallinkin satamassa check in jonossa. Ja sama toistettiin reilu viikko sitten. On kyllä rauhallinen paikka nukkumiseen :D Jokin konsertti etäisesti siihen kuului kun siinä oltiin mutta ei häirinnyt unia.
Sinne satamaan joutuu menemään ruuhkamaksuportin kautta, mutta se on vain päiväsaikaan käytössä, niin meillekään ei maksua pitäisi tulla kun illalla myöhään ajeltiin.
Juu, itsekkin menin sieltä ekan kerran eestaa 2015 toukokuussa Eliloppettiin Tallink/Siljalta.
Nyt tuli ekaa kertaa vastaan Kapellskäriin ajo etelästä niin että huomasin kannattavaksi ajaa vastoin liikenneopasteita tietä E20 pienen pätkän eikä seurata tien E18 viittoja.
Komea tunneli se on, hyvin valaistu ja selkeät opasteet.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.