8.2.2019 21:13
9.2.2019 13:38
9.2.2019 15:46
12.2.2019 21:01
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Ajoin kesällä 2018 Narvikin lähellä tunnelin läpi ja loppuvuodesta tuli lasku jotain 5 euroa oikein auton valokuvan kanssa. Maksamisessa oli ongelmia ja asia sitten unohtui. Tuli sitten muistutus, jossa lasku oli kasvanut 12 euroon.
Nyt olen yrittänyt maksaa, mutta valittaa väärästä tilinumerosta. Mikähän lienee oikea, yritin numerolla mikä oli laskussa eli se IBAN DE+paljon numeroita? Onko jollakin antaa vinkkiä, miten onnistuu? Saajan nimi oli Euro Parking Collection plc, pankin nimi SEB, GERMANY ja Swift ESSEDEFF.
Terve
Mulla sama tuska yli kahden vuoden takaa. Siinä kirjeessä oli joku ohje jolla se onnistui. Pitikö jättää viite pois ja merkitä rekisteri-no vai mikä, en muista. Omilla vaatimattomilla taidoilla selvisin. Risto
Maksoin juuri oman.
Referensin tilalle tulee laskun numero OCR se on oikealla ylhäällä rekisteri nr. yläpuolella laskussa.
Monta numeroa 5 numeroa ja väliviiva ja 8 numeroa vielä. Fakuranummer mun laskussa.
Onnistui viimein maksaminen sillä DE+jotain tilinumerolla. Piti valita se maa vielä oikein eli ei FI vaan DE. Rahat meni, mutta toivottavasti myös tieto siitä kuka maksoi ja mitä. En laittanut mitään viitenumeroita, kun en sellaista löytänyt vain pelkän rekisterinumeron.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.