Tyhmä kysyy taas tyhmiä!
Elikkäs siis nyt on miehen loma varmistunut ja matkalla voimme siis olla 15vrk ja pahimpaan turisti aikaan heinäkuun viimeinen ja elokuun ensimmäinen viikko..
Nyt sitten mietimme kovasti, että mihin sitä siinä ajassa ehtii mennä. Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa olemmekin jo kiertäneet vaunuillen ja Saksassa jo muuten.
Laivayhtiöiden pöyristyytävien hintojen takia unohdamme nyt kokonaan ahvenanmaan minne oli alkuperäinen tarkoitus mennä. Meillä yhdistelmästä tulee 13m pitkä.
Eckerö- Linellä saadaan edestakaiset liput meidän porukalle 316 eurolla Tallinnaan joten päätimme lähteä siihen suuntaan.
(2aik. ja 2 lasta 3 ja 9 vuotiaat)
Nyt sitten miehen kanssa väännämme kättä siitä kuinka pitkälle sitä tuossa ajassa ehtisi ajamaan, niin ettei tulisi ihan mahdottoman pitkiä ajopäiviä, ainakaan siis joka päivälle.)
Puolaanhan ehtii hyvin, tuossakin ajassa, mutta mitä mieltä olette, pääseekö vielä pidemmälle?
Ja tiedän kysyväni jälleen mielipidettä ja tarkoitus onkin saada pallotella asioita erikantilta. Kertokaa te kokeneet reissaajat omat mielipiteenne asiasta.
Lapset ovat tottuneita matkustajia joten ihan pienestä eivät hekään hätkähdä, mutta jos autossa joutuu istumaan joka päivä 10h alkaa se jo käydä minunkin hermooni ;) Ja ihan varmasti tulisi jo avioerokin sillä reissulla...
Meillä lapset ei kaipaa huvitukseksi muuta kuin sen että lomalla pääsee uimaan. Me aikuiset kaipaamme vain pois pääsyä kotoa...
Kiitos jälleen kerran avustanne.