27.11.2022 03:21
28.11.2022 18:00
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tuli hiukan pitkä video , mutta nyt on ainakin kova kattaus Pärnusta.Ajellaan pyöräteillä kauppakeskus Port Arturiin.Siitä kävelykatu Rüütlille ja edelleen Tallinnan portin takaa Pärnun pursiseuran huvivene satamaan.Siellä syömme sataman restaurant Jaht Clubissa maittavat ateriat.Minä perinteisen Silakkapannun ja Vuokko munasalaatin.Camping Konseen palaamme Pärnujoen rannan pyörätietä ajellen , samalla ihastellen huikeita joki maisemia ja rannan huviloita.
Itsekseni käväisen vielä vanhalla torilla ja kauppahallissa.Kauppatorilta jäi tori myyjättäreltä matkaani Venäläiset suolakurkut.
Torilta jatkoin matkaa Pärnun upeille hiekkarannoille ja samalla löysin uuden
tyyppisen matkaparkin aivan rannan tuntumasta .Minua vielä onnisti että paikalla olleet ulkolaiset karavaanarit neuvoivat minulle puhelin sovelluksen millä tämän matkaparkin ja lukuisat vastaavat voi maksaa.
Omalle puhelimelle sen latasin samantien google playsta ja videolla kerron sen teille katsojillekkin.Itselleni tuo oli ihan uusi tuttavuus sovelluksena.
No toki pyöräilin rannan hyvä pyöräilytietä sen toiseen päähän.
Siellä jäi muistikortille hienohiekkainen uimaranta ja rantalentis pelaajat.
Täältä palasin campingille ohittaen pari Steffani Pizzeria Restaurantia.
Lopuksi keskustan kautta takaisin Camping Konseen ,matkalla ohitin vielä karun näköisen punatiilisen Pärnun vanhan vankilan muurin.
Jos pidit videosta peukuta ja muista tilata kanava.Kiitos sinulle.
https://youtu.be/RngU-FwJNJI
Oli mukava pyöräillä Pärnun pyöräteitä,ja käydä upealla hiekkarannalla ja tietysti tori oli mukava tsekata, vielä vanhan vankilanmuuri,eikä tullut ja eikä hiki.kiitti.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.