Hei,aiheeni ei näemmä synnyttänyt keskustelu eikä vastaus-
ryöppyä:) Lienevätkö kaikki aihepiiriin vihkiytyneet siellä
auringossa jo tai onkohan suomessa harvinaista että lapsi-
perheet reisaavat koulujen loma-aikojen ulkopuolella?
Niinä tiedoksi kaikille muillekin,jotka eivät saa tämän
palstan kautta itslleen tietoa tai keskusteluseuraa-
kannattaa koittaa PALLONTALLAAJIEN suomalaisia tai LONELY
PLANETIN kansainvälisiä englanninkielisiä matkakeskustelu-
sivuja.Molemmat ovat keskittyneet budjettimatkailuun jul-
kisilla kulkuneuvoilla,mutta niiltä voi karavaanari ammen-
taa itsellen roppakaupalla hyödyllistä ja mielenkiintoista
tietoa.
Ja saada ennen kaikkea itselleen rohkaisua poiketa valta-
väyliltä!
Joku oli lainannut Mark Twainia jotenkin siihen malliin,
että myöhemmin kadumme asioita,joita emme tehneet,
emmekä niitä mitä teimme ja että pitää lähteä ulos turva-
satamista jotta voi elää.
Kun laitoin googleen hakusanaksi camping in morocco,
löysin paljon englannin ja osittain ranskan-kielistä
infoa maasta,suosittelen.Jopa englantilaisen pariskunnan
3kk-marokon-kiertomatkakertomus,asunntovaunulla.
Martille kiitos hyvänmatkan toivotuksista,
ja vielä kysymys mihin en ole vastausta löytänyt,
eli siitä vedestä,
saiko jostain hanasta sellaista tankintäytettä että sitä
saattoi ilman puhdistuspillereitä käyttää,
ja jos niin mihin?
Ja kun yleisohjeena Afrikassa on,ettei mitään mitä ei
voi kuoria tai keittää,ei pitäisi syödä,
niin söittekö kuitenkin esim.tomaatteja?
Mahtoivatko mainitsemasi kuumat lähteet olla Abainoussa,
jossain Agadirin ja Tan-Tanin välillä?
Suunnittelun iloa teille kaikille minne ikinä kuljettekaan
t.Kaarina