Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Lain pitkä koura Portugalin tiemaksuissa.

Timo Haapanen 10.5.2019 15:15

Niin, nyt sain minäkin laskun vuodelta 2016 Portugalin maksamattomista motarimaksuista. Kyllä se kaikille näkyy tulevan ennemmin tai myöhemmin.

Epäselvän tiedotteen vuoksi silloin oli vallalla käsitys että naittamalla auton ja luottokortin voi ajella kaikilla maksuteillä ja lasku menee suoraa kortilta. Viime vuonna nettisivulle tuli selvää tekstiä siitä että maksu on voimassa vain elektronisen maksun teillä.

Kyseiset tiet ovat tässä merkitty punaisella, muilla maksuteillä maksetaan puomilla.
http://www1.estradas.pt/documents/1029518/ea7c598f-e24f-4b80-be0b-fbdffe69bde4

Eipä tuosta isoa rangaistusta tullut, kaksi hallinnollista maksua yht. 17,68 ja normaalit tiemaksut päälle 67 € ellei sitten tiemaksut ole tuplattu. Yhtään en muista miten sinä vuonna ajelin.

Odotelkaa vaan, muut syylliset, tulossa on.

@timppa

Timo Suomi 24.5.2019 11:27

Tuli se meillekin pieni lasku kuvan ja selvityksen kanssa missä ja milloin oli ajettu.

Ari Knuutila 24.5.2019 13:32

Norgesta pitkä litania, mut ei paha 46€.


Tais sitekii tulla Englannista /Sakemannin pankista . Sisälsi Norgen tunneli silta ja tiemaksut keskinorjan reissulta viime syksynä.
muokattu: 24.5.2019 13:40

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.