5.7.2017 11:19
5.7.2017 15:49
5.7.2017 15:56
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Matkailuautoilu on monesta meistä liian kallista, vaikka alla on kallis autokin.
Onko?
https://hapinmatkat.blogspot.com/2017/07/143-siltamaksuja-ja-muita-kuluja.html
AP
Yhä useammin näinä aikoina tulee mieleeni, jotta minne lienee kadonnut se aiemmin hyvinkin käytössä ollut terve ruisleipäjärki. Tuossa sun tapauksessasi näkyy panos-tuotos olevan jokseenkin hakusessa, itse en tuohon ryhtyisi, jos kympin panostuksella saisi käteen puoli euroa.
Täyttää se määräyksen, että kun maksua peritään se on perittävä kaikilta tasapuolisesti, siitäkin huolimatta, että perittävä summa on pienempi kun perintäkulu.
Kyllä tämä sama hulluus rehottaa täällä kotisuomessakin.
Eilen juuri oli uutinen lehdessä jossa Tampereen kaupungin pysäköinvalvojat sakottaa Tampereen kaupungin autolla liikkuvia kotipalvelun työntekijöitä, jotka käy eri puolilla kaupunkia vanhuksia hoitamassa.
Kotipalvelun autoille ole järjestetty taloyhtiön toimesta pysäköintipaikkaa ja tavallisimmin kotipalvelun käyntikohteita on 8-10 päivässä/per työntekijä.
Parkkipaikkojen metsästys vähentää kotipalvelun henkilöstön tehollista työaikaa entisestään, joka tällä hetkellä on kokonaisajasta laskettua n. 50-52 %.
Oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.