19.1.2008 17:34
19.1.2008 20:55
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei! Olisiko jollain kokemusta siitä että miten ruuhkaisia nuo laivat ovat heinäkuun alkupuolella,eli uskaltaako varauksen jättää vaikka viikkoa aikaisemmaksi tai vain ajaa suoraan satamaan Kreikassa?
Tarkoitus oli ajaa takaisin koko Adrianmeren rantatie,mutta nuo lasten partio ja rippileirit sotki suunnitelmat.Nyt aikaa saadaan vain 31pvää ja kun tarkoitus on ajaa Balttian,Puolan ja Romanian kautta Bulgariaan,kierellä siellä vuoristoa ja käydä ainakin Istanbulissa sekä katsella Kreikkaa,täytynee oikaista vesitse:)
Bulgariasta olisi kiva kuulla kokemuksia,siis sisämaasta,ja tietty Kreikasta ja turkistakin jos jollain tulee jotain leirintämatkailijaa ilahduttavaa/hyödyttävää mieleen, niin kiitollisena niitä varmaan joku muukin lukee!?
Ei muuten ole ikinä ennen ollut kesämatkan suunnitelmat tämmöiseen aikaan tämmöisellä mallilla...yleensä huhtikuussa vielä vaakakupeissa on esim.Ulko-Hebridit ja Sardinia...:)
t.Kaarina
Toukokuun lopulla viime keväänä olin tulossa Patraksesta Venetsiaan ja vaihdoin matkustuspäivää. Vapaata autopaikkaa oli jo silloin hankala löytää. Satamassa katselin myös toisen yhtiön laivan lastausta ja täyttä näytti olevan. Eli suosittelen varaamaan molemmat suunnat ajoissa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.