9.3.2008 10:57
9.3.2008 11:23
9.3.2008 11:36
9.3.2008 12:42
9.3.2008 19:36
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Palstalla on ollut tietoja Claipeidasta ja Krakowiankasta. Onko kenelläkään kokemusta eteläpuolella (Gaj) sijaitsevasta Korona-nimisestä alueesta? Liikenneyhteydet keskustaan, kunnon kauppaa lähellä ... ? ECC-oppaassa saanut tähtiä enemmän kuin em.alueet. Netistä ei taas Krakowiankaa löydy (ssanut teiltä kehuja).
Se Gaj on melko paljon kauempana keskustasta, mutta kulkee siitä busseja varmaan.
Krakowianka on ihan ratikkojen päättärin vieressä. Eihän se nyt mikään loistoalue ole, mutta asiallinen. Siinä ratikkapäättärillä torialue ja ison tien toisella puolella suunnattoman iso ostosparatiisi. Tästä siis kävelypolku Krakowiankaan. Ei ole näköyhteyttä alueelle, mutta kyllä se löytyy.
Alueen vieressä suosittu maksullinen maauimala. Se oli ihan täynnä läträäjiä viime kesän hellekeleillä. Varmaan helpon ratikkamatkan vuoksi keskustasta sinne tultiin vilvoittelemaan. Illaksi se pantiin hyvissä ajoin kiinni, joten leirintäalue rauhottui ihan hiirenhiljaiseksi. Mitään muutakaan häirintää emme tuolla kohdanneet, vaikka sinne teki joku iso bussimatkaporukkakin telttaleirinsä aivan lähelle.
Tässä vielä kartta. Tuon Carrefourin ainakin löytää helposti, ja siitä voi sitten päätellä miten Krakowiankaan ajetaan.
Tuo T-merkki tarkoittaa sitä ratikkaa, ja tuo musta pyöreä ympyrä on ratikoiden kääntöpaikka.
Eivät ole saaneet tuota englanniksi käännetyksi näemmä suomesta puhumattakaan.
http://www.krakowianka.com.pl/lokalizacja.php
Monet kiirokset! Eipä kannattane enää pähkäillä. Sinnepä sitten suunnistamme.
2007 kesällä oltiin tuolla wielitskan http://www.nawierzynka.pl/ leirialueella. Ei mikään superi. Paikallisbussilla pääsi nätisti Krakovaan ja takaisin taksi maksoi vajaa 10€. Kyseisessä kylässä on suolakaivosmuseo. Näkemisen arvoinen paikka. http://koti.mbnet.fi/mietmi/loma2007/day%2015.html
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.