3.7.2007 16:08
5.7.2007 12:31
9.7.2007 15:50
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko kellään tullu käytyä Frevisörens:n leirintä alueella Sangiksen (ruotsin puolella) lähellä? Onko siisti paikka? Netti sivujen perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta, näin lapsiperheen kannalta. On uima-altaat, mini-golfia ja upeat hiekkarannat. Ajateltiin lähteä viikonloppuna katsastaan paikka kun tuli helteet tänne pohjoiseenkin. T. Satu Puumalainen
Moi!
Viime kesänä oltiin pari yötä. Paikka kaikin puolin siisti. Eka paikka mikä meille näytettiin oli kahden vaunun välissä, tilaa n. 2m. Eikun takasin respaan ja sieltä uusi paikka, olivat unohtaneet antaneensa edellisen paikan jo pois. Lämmitetty uima-allas perheeltä maksoi jotain 100 kr, tosin meri-vesi tais olla lämpimämpää. Suihkuun piti ostaa poletit kassalta, mutta tänä vuonna taitaa esitteen mukaan kuulua majoituksen hintaan. Ei muuta kuin hyvää lomaa, me tosin mennään tänä vuonna hieman korkeammalle, ehkä jopa jäämerelle saakka.
Niin joo! tuli tuossa mieleen hauska tapaus kyseiseltä alueelta. Oli meille ensimmäinen kerta kun oltiin ruotsalaisella alueella norjalaisten kanssa ja grillattiin tanskalaista lihaa, se jos mikä on kansainvälistä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.