Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kokemuksia Frevisörens leirintä-alueesta?

PUUMALAINEN JARKKO 3.7.2007 16:08

Onko kellään tullu käytyä Frevisörens:n leirintä alueella Sangiksen (ruotsin puolella) lähellä? Onko siisti paikka? Netti sivujen perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta, näin lapsiperheen kannalta. On uima-altaat, mini-golfia ja upeat hiekkarannat. Ajateltiin lähteä viikonloppuna katsastaan paikka kun tuli helteet tänne pohjoiseenkin. T. Satu Puumalainen

REMESAHO PETRI 5.7.2007 12:31

Moi!

Viime kesänä oltiin pari yötä. Paikka kaikin puolin siisti. Eka paikka mikä meille näytettiin oli kahden vaunun välissä, tilaa n. 2m. Eikun takasin respaan ja sieltä uusi paikka, olivat unohtaneet antaneensa edellisen paikan jo pois. Lämmitetty uima-allas perheeltä maksoi jotain 100 kr, tosin meri-vesi tais olla lämpimämpää. Suihkuun piti ostaa poletit kassalta, mutta tänä vuonna taitaa esitteen mukaan kuulua majoituksen hintaan. Ei muuta kuin hyvää lomaa, me tosin mennään tänä vuonna hieman korkeammalle, ehkä jopa jäämerelle saakka.

REMESAHO PETRI 9.7.2007 15:50

Niin joo! tuli tuossa mieleen hauska tapaus kyseiseltä alueelta. Oli meille ensimmäinen kerta kun oltiin ruotsalaisella alueella norjalaisten kanssa ja grillattiin tanskalaista lihaa, se jos mikä on kansainvälistä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.