7.1.2007 14:54
7.1.2007 15:30
8.1.2007 17:01
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Heip. Olisiko jollain kokemusta matkalla koiran kanssa via balttica, Puolan läpi Slovakiaan?. Onko ongelmia, rajanylityksissä ym?. Matka tehdään tällä kertaa henkilöautolla, sopivia yöpymisvinkkejä koiraa suvaitsevissa paikoissa?. Vastauksista kiitollinen , ( matka tehdään touko-kesäkuun vaihteessa)
Vuodesta -94 alkaen kuljettu n. vuosittain koirien kanssa Viabalticaa. Suurimmat ongelmat on ollut palatessa Suomen tullissa. Eikä niitäkään ole, kunhan rokotukset ja madotukset on kunnossa. Monellakaan rajalla viranomaiset eivät edes huomaa, että on koiria mukana. Koirat mukaan ja reissuun. &:>) PS.Yöpymisvinkkejä ei ole, kun aina on kuljettu matk.autolla.
No nyt kun on tämä koirapassi, minkä saat elukkatohtorilta, niin sinne on kaikki merkattu ja jos kaikki kunnossa niin ongelmiakaan ei pitäisi olla.
Meille vaan kävi niin että eestaas kun vähä ajeltiin sen uuden hienon koirapassin kanssa niin matt joitten tullit ei edes kyselleet paperia eikä olleet kiinnostuneet edes sitä tarjotessa katsomaan oli: Suomi, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Slovakia, Saksa. Näistä asiallisimmin toimi Latvia, Liettua, Puola, joissa ei edes ikkunaa avattu.
Stana, hieno koirapassi eikä kukaan suostunut kattomaan sitä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.