Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

augustw majoitus

MANNINEN JUHA 3.8.2013 09:27

mahtaako kukaan tietää onko puolan augustovin kaupungin keskustassa vielä leirialue käytössä.en tarkoita sitä joka on ennen kaupunkia oikealla puolella.suwalkista tullessa.ottaakohan mikään hotelli pihaan yöksi kaupungissa.onko kellään kokemuksia asiasta.terv.Jussi M.

ESKOLA PENTTI 3.8.2013 09:38

Noista joku? .... https://maps.google.fi/maps?oe=utf-8&client=firefox-a&channel=fflb&ie=UTF-8&q=augustow+camping&fb=1&gl=fi&hq=camping&hnear=0x46e0505609dd208d:0xea806f10b88a9f4a,Augustow,+Puola&ei=LqX8UcnLAYSp4gTjm4GgCg&ved=0CJYBELYD

SUOMI SEPPO 3.8.2013 11:03

Onko nuo cämppärit itse koettuja vai netistä poimittuja ? Me emme ole löytäneet kuin tuon hyttyspesän Bartekin'in, joka taitaa olla nykyään nimellä Necko mutta hyttyset edelleen samat ( 53.861778,23.000616 ). Ja tämän: Marina Borki ( 53.857121,22.970533 )
Raivaavat sitä umpimetsältä näyttävää pihaansa cämppäriksi. Alkukesästä juuri kytkivät WC/suihkukontteja käyttöön. Todennäköisesti parantelevat pikkuhiljaa. Paikka oli meille sopiva kun arvostamme eniten kävely/polkupyöräetäisyyttä kyliltä, emmekä oikein viihdy toisten pihoissa. Sopiva parin yön oleskeluun. 57 Plz/yö/2h+mauto+sähkö (n.14€ ) @seppo

ESKOLA PENTTI 3.8.2013 13:28

Otsikosta näkynee (ei tablettikoneissa?), millä hakusanoilla poimittu googlella!

MANNINEN JUHA 4.8.2013 15:40

kiitos vinkistä eihän siinä auta kun käydä kyselemässä.jos jotain uutta ilmaantuu niin kirjoittelen viestin kokemuksesta.

KÄRKKÄINEN ESKO 16.8.2013 21:20

Venesatamassa olevalla hotellilla on asuntoautopaikkoja, sähkön saa ja WC ja suihku olivat käytettävissä kohtuulliseen hintaan. Turisti-infosta saa tiedot.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.