29.7.2013 13:17
29.7.2013 17:06
29.7.2013 17:33
29.7.2013 17:36
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Lupasin Herne 59 pihaleirinnän " uudelle omistajalle " kirjoittaa infoa tänne: Siis Tartossa Herne-kadulla, numero 59 oleva pieni B & B perhemajoitus, jonka pihalla on ollut tilaa muutamalle m-autolle/vaunulle on lopettanut pihaleirinnän pidon. Sikäli ikävää, koska itse kaupunkihan on aivan ihana, ja siihen tutustuminen kävellen tai pyörällä tuosta Hernekadulta on tosi helppoa. ( me otimme huoneen Hernekadun B & B :stä ja pääsimme näin kätevästi kaupungille )
Tartossa ei ole citycampingia, ei kuulemma löydy siihen sopivaa aluetta. Keskustelimme aiheesta " uuden omistajan " kanssa, ja toivoa sopii, että myös Tartoon tulisi citycamping Riian ja Vilnan, jne. malliin. Lähin majoitus matkailu-autoille taitaa olla Rehe -hotellin pihalla, josta matkaa keskustaan tulee noin 6-7 km. Pyörätietä sieltä kaupunkiin ei ollut ?!?
Terveisin : Arja
Saman asian mekin totesimme kesä - heinäkuun vaihteessa ja saimme asiaan varmistuksen Marjanmajan entiseltä omistajalta Marja Korpimäeltä. Me yövyimme Hotell Kantrin pihanurmikolla lähellä Löunakeskusta josta on hyvä pyörätie keskustaan. WC - ja suihkupalvelut kuuluu hintaan. Erikoista oli että vaativat passin numeron.
- Brita -Rehessä yövytään kentällä, sähkö siellä on ja muistaakseni vesiletku on sinne vedetty. http://goo.gl/maps/LHdRZ ja: http://www.rehehotell.ee/?id=159
Tampere Maja aivan keskustassa majoittaa yhden auton kerrallaan.
Ilmatsalun Motelli kymmenen kilsan päässä: http://www.ilmatsalumotell.ee/majutus ja: http://goo.gl/maps/o7Hy6
@timppa
Kiitos tiedosta, mietimme myös Kantria, mutta juuri tuo pyörätie asia jäi arveluttamaan, kivoissa paikoissa ja huvielämän pyörteissä tahtoo ilta usein venyä. Takuulla menemme uudelleen Tartoon jo pelkästään sen ravintolatarjonnan vuoksi ! Söimme yhden päivän aikana kolmessa ravintolassa, ja pakko sanoa että Eduard Vilde jossa söimme myöhään illalla ( onneksi saimme pöydän eli ravintolassa oli tilaa ) oli maineensa veroinen, vai oliko se sitten se kuuluisa Tartu vaim !?! joka vaikutti osaltaan...........
T: Arja
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.