19.7.2013 11:24
19.7.2013 12:04
19.7.2013 13:00
25.7.2013 00:03
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moi! Mistäpäin suosittelette etsimään leirintäaluetta Tallinnan läheisyydestä? Tallinnan City camping ei ole hyvä vaihtoehto meidän varhaismurkuille sillä jotain tekemistä ja puhaa pitäisi löytyä, vähintäänkin uintimahdollisuus saisi olla.
Katsopa ensinnä vaikkapa Hämäläisen Markun ansiokasta teosta!
https://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/matkailu-ulkomailla/?E26399M=46&x26399=95326941
moro
Eilen tultiin täältä http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/viro/pirita-harbour-camping-119405/ elikäs Piritasta. Käsittääkseni ihan Tallinnan läheltä ei löydy oikein mitään sen kummallisempaa mestaa? Yö maksaa 14€ kuuluu sähkö, vesi ja harmaitten vesien tyhjäys siihen vaan sadevesikaivoon. Kempsan tyhjäys jossain? Suihkut jossain 3€ henkilö, käytiin autossa suihkussa , en hakenut suihkupaikkaa. Tekemistä on jos kunnon keli, uimaranta muutaman sadan metrin päässä. Tietysti komeita veneitä voi ihailla. Nettiä ei ole. Taksi tallinnaan noin 9€, muista tarkistaa hinnoittelu taksin takaovesta tai vastaavasta, muuten voi maksaa hiukka enemmän. Niinkuin sanoin niin ei ole mikään menomesta, asvalttiparkkipaikka.
Jussi
Käyttäjän lisäys viestiin 19.7.2013 klo 13:02:43 Vessa löytyy myös alueelta.
Piritan suihkut löytyvät ainaskin leirintäpaikkaa tien toisella puolella olevasta isosta rakennuksesta jossa on wc:t, kauppa yms. Samassa paikassa saunat joidenka hinnoittelu tuntuu "hieman kalliilta". Kemssan tyhjennys onnistuu läheisen venehuoltamon takana olevassa rakennuksessa. Uimarannalle ei ole pitkä matka jossa erilaisia vesiaktiviteetteja tarjolla. -jpl-
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.