Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Hyvä stelleplatz Honfleurissa (lähellä Le Havrea) Ranskassa

RUOTSALAINEN JUKKA 13.7.2013 21:12

Hei, pysähdyimme Honfleuriin ja bongasimme kylästä venevalkamassa sijaitsevan stelleplatzin. Paikkoja ainakin 100 ja osa sähköllisiä. Maksu 10 euroa ja sillä sai sähkön vedet sisään ja ulos. Paikan teki erityiseksi se, että Honfleur osoittautui mielenkiintoiseksi kyläksi pienine katuneineen. Stelleplatzista on kävelymatka keskustaan ( noin 800 metriä). Kylästä löytyy ruokapaikkoja, mutta ennen kaikkea käsitöitä ja taidetta, jos ei muuta niin ikkunaostos mielessä. Tätä suosittelen.

AHTOLA-SUTINEN JUTTA 1.8.2013 13:33

Hei, olemme käyneet Honfleurissa vuosi sitten ihan junaturisteina ja kiva pieni kaupunki. Oliko Stelleplatzilla täyttä kun oli heinäkuu?

HAAPANEN TIMO 1.8.2013 17:59

Elokuussa -12 ainakin näkyy olevan tilaa. Paikkoja on vissiin 240kpl. Hyvä mesta. http://goo.gl/maps/Gez7m

@timppa

Käyttäjän lisäys viestiin 1.8.2013 klo 18:02:28 Ilmakuva on -07 ja silloin on aika täynnä.

http://goo.gl/maps/yVAUX

RUOTSALAINEN JUKKA 4.8.2013 13:22

Hei, tulimme stellplatziin noin klo 15. Tällöin täyttöaste oli ehkä luokkaa 60%. Illalla oltiinko jo lähellä 80. Alue on kuitenkin iso ja sovittelemalla mahtuu. En usko, että tulee koskaan täyteen. Vieläkin muistelen lämpimästi paikkaa. Sattui nimittäin niin, että noin reilut 20 vuotiaat nuoret miehet soittivat musiikkia kävelykadun kulmassa (olivat ammattilaisia siinä hommassa) ja kylmät lasit nenän alla ja auringon paiste. Tässä vain yksi väläys tästä karavaanitouhun kokemuksista, jota ei ehkä koskaan elämässä pääsisi kokemaan muuten. Stellplatz maksettiin automaattiin ja en tiedä valvoiko maksua kukaan. Suosittelen tätä mestaa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.