21.6.2013 22:33
22.6.2013 19:06
26.6.2013 12:42
26.6.2013 13:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Täällä Eestin Esnankeitaalla vietetään tällä hetkellä yhteispohjoismaista juhannusta/Sant Hansia, Täällä Esnan nurmella on kokoontuneina 1 suomalainen vaunukunta sekä 4 tanskalaista autokuntaa ottamassa "varaslähtöä" eestiläiseen Jaaninviettoon, jaaniahan vietetään täällä oikeana Juhannuksena eli 23.06. Täällä on lämmin tunnelma, tanskalaiset laulut raikaa ja kaikilla on niin mukavaa, entä huomenna? Joten juhannusta vaan teille kaikille täältä "ulkomailta" Lefa
Käyttäjän lisäys viestiin 22.6.2013 klo 17:57:17 Sinne lähti taanit katsomaan linnaansa, joten yksin vietämme vaimon ja koirien kanssa iltaa täällä. Lämpöä tällä hetkellä ulkona 26 c ja vaunussa vain 24 c, joten varsin miellyttävät oltavat. Kyllä tänne Esnan Jaakon hyvinhoidetulle nurmikentälle mahtuisi lisää kulkimia ja ihmisiä nauttimaan maaseudun rauhasta. Lefa
Käyttäjän lisäys viestiin 23.6.2013 klo 17:36:04 Tuli äsken yksi "vaunullinen" viettämään eestiläistä perinnejaani juhlaa jota kylän väki viettää tuossa parin sadan metrin päässä "Keitaalta". Tuli esille asia joka on ilmeisesti unohtunut Esnan Jaakolta mainita tänne "nettiriippuvaisten" tiedoksi, Esnassa on vapaa WIFI verkko käytössä. Hauskaa Jaaninviettoa kaikille. Lefa
Mukavaa juhannuksen jatkoa sinne ulkomaille!
Konse Team tarjosi snapsit ja täytekakkukahvit kaikille alueen asukkaille. Viihdykkeenä elävää musiikkia sekä "tyttösten" ( keski-ikä 70+ ) kansantanssiesityksiä.
Terv. Brita ja PekkaOsallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.