10.6.2013 17:22
10.6.2013 20:36
11.6.2013 12:27
12.6.2013 22:48
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko kukaan viime aikoina käynyt Puolassa Graf Marinassa? Onko toiminnassa? Itse kävin (ja olin yhden yön) viime kesänä. Paikka oli huonossa kunnossa, eikä ketään työväkeä. Edellisenä yönä paikalla kuulemma oli ollut suuri määrä romaaneja ja roskia oli maassa enemmän kuin täällä kaatopaikalla.
Pari kuukautta sitten täällä oli juttua ko. paikasta. Täydellisesti hylätty, kai siinä silti yöpyä voi jos huvittaa. Ei vissiin kuitenkaan maailman turvallisin yöpaikka.
@timppa
Unohda koko juttu.
Lublinin seudulla voi yöpyä Niemce´ssä n. 18-20 km Lublinista pohjoiseen olevalla Orlen kafe nimisessä TIR-Park´ssa. Paikka on 24 H paikka ja m-autolle saa paikan lähelle huoltamoa. Asemalla kahden hengen miehitys koko yön, Ei tarvitse rekkojen seassa olla. Hinta oli toukokuussa 17 zlotia/yö. Suihkumahdollisuus. Paikan koordinaatit: N 51.37077 E 022.63363 .
Hei Leirintäalue on suljettu kokonaan. Ei toiminnassa. Sulkemisen syy Puolalaisen 4Travelin mukaan oli hygieniset syyt.
Ok paikka löytyy Lublinista länteen
Camping Browarny
ul. Żwirki i Wigury 1
27-600 Sandomierz
Sandomierz itsessään tutustumisen arvoinen ja leirintäalue ihan vanhan keskustan tuntumassa,
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.