28.5.2013 22:33
29.5.2013 09:51
29.5.2013 20:41
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
4-5 vuotta sitten ajoin Bratislavasta Katowiceen ja Krakovaan. Silloin tuo Zilina-Bielsko Biala tieosouus oli tosi huonossa kunnossa. Osia tiestä oli silloin työn alla. Mikä on tien kunto nyt? Onko tuoreita havaintoja. Pätkähän ei ole pitkä, jotain hieman yli 100 km.
Baratislava - Zilina väli on moottoritietä ja ok.
Etsiskelen tässä vain parempaa reittiä Triesten suuntaan, kun tuo itäinen reitti Suwalki-Lublinin-Kosice-Budapest-Trieste/Rijeka on Puolan ja Slovakin osalta edelleen aika huonokuntoinen.
Pari viikkoa sitten ajoin välin Bielsko-Bialasta Tsekin rajalle Cesky Tesiniin ja se on loistavassa kunnossa. Se on äskettäin kunnostettu E75/S1 tieksi eli on moottoritietasoista. Jatkotietä Zilinaan en ajanut, joten en tiedä siitä mitään, mutta Tsekin maksulliset tiet Brnon suuntaan olivat suurimmalta osalta surkeassa kunnossa.
Kiitos vastauksesta. Tuota Cesky Tesin ja Zilinan välin kuntoa vielä metsästän. Sitä kautta olisi lyhin reitti Warsovasta Bratislavaan. Olen sanalle Brno allerginen silloin kun olen matkaluautolla liikkeellä. Viimeksi kun ajoin Praha - Brno välin niin meni tekaritkin vaihtoon.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.